آخرین کنسرت ماهانه سال هنرستان موسیقی پسران 93 برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۰۵۴۷۰
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸


به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛کنسرت ماهانه هنرجویان روز شنبه 23 اسفندماه با حضور ایلچی مدیر هنرستان، عباس زاده معاون آموزش مقطع متوسطه، اساتید، دبیران و اولیاء هنرجویان برگزار شد.

در این کنسرت که در روزهای پایانی هر ماه برگزار می شود، هنرجویان در دو بخش سازهای جهانی و ایرانی به تکنوازی و گروه نوازی می پردازند.

در بخش اول کنسرت گروه کر مقطع متوسطه دوره اول با اجرای قطعات "نیایش یزدان اثر حشمت سنجری و آزادی اثر گلنوش خالقی" به هنرنمایی پرداختند.

در بخش دوم کنسرت هنرجویان سازهای غربی، سینا افتخاری نیا و نیما شناوری با دوئت پیانو و ویلن، پارسا شیرازیان و روزبه پورکار و صدرا مرامی و عرفان جمشیدی با کوارتت ویلن، سروش محمدی و آرین احمدی با دوئت پیانو و ویلن، پوریا خادم و پارسا اسعدی و نیما شناوری و علی محمد زرین کمری با سولو پیانو، عرفان رهبران و سینا کاوسی با دوئت فلوت، سینا طاهرخانی و محمدرضا توکلی با سولو فلوت، امیررضا صالحی و پوریا فلامرزیان با دوئت ترومپت و پیانو، شایان هاتف و آرش رضویان و امیررضا صالحی و پارسا گلستانی و جواد ابراهیمی با کوئینتت سازهای بادی به هنرنمایی پرداختند.

در قسمت سوم این کنسرت هنرجویان ساز ایرانی، همایون عموئی با تکنوازی کمانچه، امیر حسین اسفندیاری تکنوازی عود، پرهام پاشا تکنوازی عود، کاوان کریمی و علی فرضی و کامیاب صادقی و امیرحسام عبدی و امیرحسین عزت نژاد و سینا جواهری پور با گروه نوازی به هنرنمایی پرداختند.

لازم بذکر است اجرای هنرجویان در گروه کر زیر نظر سینا جعفری کیا و در بخش ساز جهانی زیر نظر استادان مجلسی، نعمتی، لقا، تسعیری، طاهری، رمضانی، انکشافی و خانم مذکوری، در بخش سازهای ایرانی زیر نظر استادان صادقی، نوروزی و تحویلداری برگزار گردید.

ارسال نظرات