هنرمند طراح و تایپوگرافر شهرستان ری در اولین نمایشگاه بین‌المللی «جهان عاری از خشونت» مورد تقدیر قرار گرفت.
کد خبر: ۸۵۰۵۴۶۶
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛«مهدی مجیدی» هنرمند طراح و تایپوگرافر شهرستان ری موفق شد با طراحی و ارائه پوستری با مضمون «صلح» در بین شرکت کنندگانی از سراسر جهان شایسته تقدیر قرار گیرد.

لوح تقدیر آقای مجیدی

«مهدی مجیدی» تاکنون برای چندین برنامه و جشنواره فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری مبادرت به طراحی پوستر، بروشور و... نموده است که از جمله آن می توان به طراحی پوستر نوزدهمین جشنواره تئاتر استان تهران در شهریور ماه 93 اشاره کرد.

محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی مرادخانی معاون امور هنری این وزارتخانه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه پوستر «جهان عارى از خشونت» که در فرهنگسراى نیاوران برگزار شد، حضور داشتند.

در نمایشگاه یادشده آثار هنرمندان طراح گرافیک ایران و کشورهای ایتالیا، فرانسه، فنلاند، لهستان، صربستان، چین، اوکراین، بلاروس، ترکیه، مکزیک، کره جنوبی، روسیه، اکوادور، عراق، تایوان و ماکائو به نمایش گذاشته شد.

در نمایشگاه پوستر «جهان عارى از خشونت» علاوه بر تجلیل از سه برگزیده اصلی، از مهدی مجیدی از ایران، لیلا عروجی از ایران، منصوره انصاری از ایران، امیرحسین عباسیان دهکردی از ایران، محمد حسین غیاثوند از ایران، یوستین اسمولا از لهستان، کاری پیپو از فنلاند، ماریو فونتس از اکوادور، علی توماک از ترکیه و زیاولیانگ لین از چین تقدیر شد.

ارسال نظرات