خبرهای داغ:
برترین های شجره طیبه صالحین و منتخبین مسابقات قرآنی ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) قم تجلیل و تقدیر شدند.
کد خبر: ۸۵۰۵۴۳۱
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، جشنواره تجلیل و تقدیر از برترین های شجره طیبه صالحین و منتخبین مسابقات قرآنی ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) استان قم در سالن اردویی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

امیر حسین مرادی، فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در این مراسم طی سخنانی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) از حضور فرماندهان، مسئولین و بسیجیان قدرانی نمود و اظهار کرد: شجره طیبه صالحین، عشق ورزیدن به نیروهای نوجوان و جوان بسیجی است و باید در این کار ایثار کرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

وی با بیان اینکه زمان و فرصتی که شما مربیان برای تحقق ارتش ده ها میلیونی می گذارید، بسیار ارزشمند است، افزود: بایستی در حلقه های شجره طیبه صالحین نیروهای هم تراز انقلاب اسلامی تربیت شوند.

حجت الاسلام و المسلمین قوامی، امام جمعه پردیسان نیز طی سخنانی در این مراسم خاطرنشان کرد: در قرآن، صالحین صفت انبیاء است.

وی با بیان اینکه انبیاء همه به دنبال حاکمیت اسلام در جامعه بودند، افزود: حاکمیت اسلام به معنای سازندگی، رفع فساد و انجام کارهای مفید در جامعه است.

امام جمعه پردیسان ابراز کرد: هدف از شجره طیبه صالحین این است که انسانها را همتراز انقلاب اسلامی تربیت کنند، اگر نیروها این گونه تربیت شوند، شاهد جامعه صالحی خواهیم بود.

در پایان مراسم از منتخبین مسابقات قرآنی و برترین های شجره طیبه صالحین با اعطای لوح و هدیه تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است در این مراسم رضا حافظی، جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، حجت الاسلام جعفر آزاد منش، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع)، فرماندهان پایگاه ها و سرمربیان صالحین و بسیجیان ناحیه حضور داشتند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها