راهیان نور /43

اعزام زنجانی‌ها در قالب 13 اتوبوس به مناطق جنگی جنوب

فرمانده سپاه ناحیه زنجان از اعزام مردم زنجان در قالب 13 اتوبوس به مناطق جنگی جنوب در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۵۴۰۴
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ ابوالفضل طهماسبی در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان اظهار داشت: برنامه‌ریزی لازم برای اجرای طرح راهیان نور در شهرستان زنجان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه اعزام کاروان‌های راهیان نور شهرستان زنجان در دو مرحله صورت می‌گیرد، عنوان کرد: 26 اسفند سال جاری زمان اعزام کاروان برادران و پنجم فروردین سال آینده زمان اعزام خواهران است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه مقام معظم رهبری به منظور الگودهی به مردم به ویژه جوانان همه ساله در مناطق جنگی حضور می‌یابند، تصریح کرد: حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در مناطق جنگی امکان بازخوانی وقایع هشت سال دفاع مقدس را برای نسل جوان فراهم می‌کند.

طهماسبی با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از یک هزار و 958 دانش‌آموز به مناطق جنگی اعزام شده‌اند، خاطرنشان کرد: 212 نفر نیز از طریق بسیج محلات به سرزمین نور اعزام شده‌اند.

وی از اعزام 13 اتوبوس بسیج محلات در ایام نوروز خبر داد و اضافه کرد: 10 اتوبوس شامل برادران و سه اتوبوس خواهران به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه کاروان راهیان نور با هدف تحکیم ارزش‌های انقلاب برگزار می‌شود، ادامه داد: باید حماسه خلق شده توسط رزمندگان به نسل جدید معرفی شود.

طهماسبی با بیان اینکه همراه با هر یک از اتوبوس‌ها یک روحانی و یک راوی حضور دارند، گفت: فضای غالب این سفر معنوی مباحث ارزشی و دینی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار