خبرهای داغ:
با حضور دکتر صفار هرندی

سومین اجلاس عمومی"مجمع بسیج شهرستان" ناحیه امام حسین(ع) برگزار شد

سومین اجلاس مجمع عمومی بسیج شهرستان ناحیه مقاومت امام حسین(ع)، امشب با سخنرانی مشاور عالی فرمانده کل سپاه در سالن همایش طبقه فوقانی صحن صاحب الزمان(عج) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۵۳۴۲
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در سومین اجلاس مجمع عمومی بسیج شهرستان ناحیه امام حسین(ع) که به همت دفتر راهبردی ناحیه برگزار شد، ابتدا محمد علی مختاران فرمانده ناحیه امام حسین(ع) طی سخنانی با گرامیداشت ایام فاطمیه(س) و خداقوت به تمامی بسیجیان و پایوران در روزهای پایانی سال 93، به جمعبندی و بیان گزارشی از عملکرد کارگروه های مجمع در حوزه هایی چون اجتماعی، فرهنگ و اقتصاد و تلاش در جهت تحقق شعار سال و بخشی از دغدغه های مقام معظم رهبری پرداخت .
سپس خانم عزلتی عضو کارگروه اقتصادی مجمع، طی سخنانی طرح پیشنهادی کارگروه در خصوص فرهنگ سازی در بسیج به منظور تحقق زمینه های اقتصاد مقاومتی را ارائه داد.
دکتر صفار هرندی مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنران اصلی این اجلاس بود. وی با بیان اینکه در مجمع تشخیص مصلحت نظام اصول کلی اقتصاد مقاومتی طرح ریزی شده است، گفت: زوایای اقتصاد مقاومتی هم در بعد مصرف و هم در بعد تولید باید دیده شود.
وی افزود: تولید کنندگان داخلی باید طوری رفتار کنند که میل و رغبت به استفاده از کالای ایرانی روز به روز در مصرف کنندگان بوجود آید.
صفار هرندی در ادامه با اشاره به وضعیت کشورهای اسلامی در منطقه گفت: آنچه که در کشورهای اطراف اتفاق می افتد، تجلی روح مقاومت است و صدای انقلاب اسلامی ایران در سال 57، امروز در پایتخت های کشورهای سوریه، عراق، یمن و ... شنیده می شود.
پاسخ به سوالات سیاسی حاضران بخش پایانی سخنرانی دکتر صفار هرندی بود.
در پایان این اجلاس، پس از قرائت بیانیه دفتر راهبردی ناحیه، برگزیدگان مسابقات قرآنی حلقات صالحین بسیج ناحیه با حضور دکتر صفار هرندی، سردار مهدوی نژاد فرمانده سپاه استان قم، حجت الاسلام ولی زاده جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه و مختاران فرمانده ناحیه تقدیر شدند.
پایوران ناحیه امام حسین(ع)، بسیجیان حلقات صالحین و اعضای کارگروه های مجمع از جمله شرکت کنندگان در این همایش بودند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار