خبرهای داغ:
اختتامیه اولین جشنواره علمی پژوهشی تفکر خلاق منطقه جنوب کشور در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۵۳۲۱
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به نقل از بسیج علمی پژوهشی فارس،  اختتامیه اولین جشنواره علمی پژوهشی تفکر خلاق منطقه جنوب کشور پنجشنبه 21 اسفند ماه 1393 در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار شد.

جزایری مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان با حضور در این مراسم و تسلیت ایام فاطمیه گفت: امید و اینده این کشور به دستان نخبگان جوان و نوجوان است و با پرورش فکر و اندیشه این گروه از جوانان و نوجوانان میتوان آینده کشور را تضمین کرد.
 
وی با ذکر سخنی از مقام معظم رهبری گفت:  رهبر انقلاب امیدزیادی به اینده سازی نخبگان جوان و نوجوان کشور دارد و ما باید جزئی از اصحاب و یاران رهبری در اینده سازی کشور باشیم.

جزایری ضمن آرزوی موفقیت برای همه دست اندرکاران و شرکت کنندگان در تمامی مراحل زندگی گفت: این قبیل جشنواره ها می تواند جایگزین مناسبی برای ابزارهای غیر فرهنگی در سطح کشور باشد.

در ادامه مراسم دشتیان معاون تحلیل وبررسی امور آموزشی آموزش و پرورش فارس نیز با حضور در این مراسم ضمن سخنرانی چنین برنامه هایی را تشویق و تایید کردند.

پورمنتصری جانشین ناحیه بقیةالله شیراز با حضور در این مراسم و تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان، این گونه جشنواره ها و مسابقات گفت: انشالله در سالهای آتی چنین جشنواره های را به مراتب بهتر و با کیفیت تر برگزار شود تا بتوان جوانان و نوجوانان را به این مسابقات علمی جذب، و از مسائل حاشیه ای و افکار باطل دور کرد.

در ادامه خرمی مسئول کانون فرهنگی خانواده سپاه فجر گفت: باید مسائل تربیتی و معنویت در خانواده های ایرانی بیشتر از پیش ظاهر شود ،او ماهواره و تهاجم فکری، فرهنگی را از مهمترین دشمنان حال حاضر جوانان و نوجوانان و خانواده های انان عنوان کرد و خواستار توجه بیشتر والدین به موضوع تفریح و سرگرمی سالم برای فرزندانشان شد .

سعیدی منش، دبیر جشنواره در گفت گو با خبرنگار بسیج علمی فارس گفت: این جشنواره با هدف ترویج تفکر ،ایده پردازی و کارگروهی برگزار شد و بیش از 800 نفر در گروه ها و رشته های مختلف به صورت تیمی و انفرادی شرکت، و با هم رقابت کردند و پس از جمع بندی امتیازات بر اساس ملاک های عنوان شده از قبل، برگزیدگان انتخاب شدند.

این مراسم با اهدای جوایز و تقدیر از برگزیدگان جشنواره پایان یافت.





ارسال نظرات
پر بیننده ها