معاون استاندار تهران خبر داد:

رسیدگی به مطالبات مردم شهرستان در سال 94 در قالب برنامه ای مدون و منظم

هدایت الله جمالی پور: در نظر داریم سال 94 مطالبات مردم را در قالب برنامه ای مدون و منظم ترسیم نماییم و با ارائه برنامه و دستور کار مشخص و کاربردی در چارچوب سند چشم انداز و توسعه شاخص های خدماتی استان و کشور مشکلات را برطرف کنیم.
کد خبر: ۸۵۰۵۲۷۳
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۲
به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛"هدایت الله جمالی پور" معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری طی بازدید سرزده از ساختمان شهرداری کهریزک اظهار داشت: یکی از سیاست ها و برنامه های فرمانداری شهرستان ری به عنوان دستگاه حاکمیتی و در راستای تقویت شاخص های خدمت رسانی و رفع مشکلات و معضلات دستگاه ها سرکشی و بازدید از ادارات و نظارت بر عملکرد آنها است.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه افزود: بازدید و حضور در ادارات و شنیدن مشکلات کارکنان و مدیران دستگاه ها باعث افزایش انگیزه و بهره وری آنها در راستای ارائه خدمات شایسته به مردم می شود.

جمالی پور ابراز امیدواری کرد در سال 94 با سیاست هایی که دولت تدبیر و امید در دست اجرا دارد و با حمایت های مقام معظم رهبری بسیاری از مشکلاتی که مردم با آن مواجه هستند برطرف خواهد شد.

وی با تشکر از مدیریت و کارکنان شهرداری کهریزک به خاطر ارائه خدمات مطلوب و مناسب به شهروندان افزود: در نظر داریم تا پایان سال 93 از دیگر دستگاه های شهرستان بازدید سرزده داشته باشیم و میزان رضایتمندی شهروندان را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهیم.

ارسال نظرات