خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام صالحی منش در نشست با خبرنگاران:

سفر رییس جمهور به قم بدون کوچک‌ترین حاشیه‌ای انجام شد

استاندار قم با بیان این‌که سفر رییس جمهور به قم بدون کوچک‌ترین حاشیه‌ای انجام شد، ظرفیت های این استان را فوق العاده دانست و گفت: زمانی که رییس جمهور به قم آمد به وی گفتم ما از شما چیزی نمی‌خواهیم، فقط شما چیزی از ما نگیرید.
کد خبر: ۸۵۰۵۱۹۰
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی منش، استاندار قم در نشست صمیمی امروز با اصحاب رسانه قم به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر انقلاب به سران قوا دراواخر سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال جاری تمامی دولتمردان و مسؤلان نظام اسلامی عزم خود را برای عمل به منویات رهبر انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی جزم کرده و مسبب تحولات بسیاری در کشور شدند.

وی با تأکید بر این‌که دولتمردان نظام به دنبال تحقق خواسته‌ رهبر معظم انقلاب هستند، ادامه داد: نظام اسلامی در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، به دنبال ثبات وضعیت اشتغال و کار است که دولت نیز در این خصوص کوتاهی نکرد.

استاندار قم با بیان این‌که عزم ملی مردم ایران مثال زدنی است، عنوان کرد: مردم نشان دادند که اگر شرایط کار برایشان فراهم شود، کوتاهی نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: پیش از این‌که استاندار شوم تصور صحیحی از تحریم‌ها نداشتم اما امروز با تمام وجود خود آن را درک می‌کنم؛ گرفتار تحریم بودن مانند زندانی شدن در سلولی است که هرازگاهی زندان‌بانان گلوی انسان را نیز بفشارند.

حجت‌الاسلام صالحی منش در بخشی از سخنان خود با بیان این‌که کنگره تکفیری‌ها کاری بسیار پرافتخار از سوی حضرت آیت الله مکارم شیرازی برای حوزه علمیه و استان قم بود، خاطرنشان کرد: اخبار این کنگره در ایام برگزاری آن در صدر اخبار جهان قرار گرفت و این افتخاری برای اصحاب رسانه قم است.

استاندار قم با بیان این‌که سفر رییس جمهور به قم بدون کوچک‌ترین حاشیه‌ای انجام شد، افزود: نظم و انضباط مردم و رسانه‌ها در سفر رییس جمهور به قم نشان از همدلی و همزبانی آنان است؛ در این خصوص نیز باید از اصحاب رسانه قم تشکر کرد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: زمانی که استاندار قم شدم، رهبر انقلاب تأکید بسیاری کردند که باید آحاد مردم و حوزه علمیه قم را متحد و در خط انقلاب و اسلام نگاه دارم؛ من هم این رسالت را حفظ کردم و امروز شاهدیم که مدیران و خبرنگاران قم همدل و همزبان هستند.

حجت‌الاسلام صالحی منش تصریح کرد: زمانی که رییس جمهور به قم آمد به وی گفتم ما از شما چیزی نمی‌خواهیم، فقط شما چیزی از ما نگیرید؛ وی با تعجب پرسید چطور چیزی از ما نمی‌خواهی؟ گفتم قم همه چیز دارد، فقط شما چیزی را از ما نگیرید.

وی در پایان با اشاره به آب و هوای استان قم اظهار داشت: «سرزمین قم» با وجود این‌که بسیار کوچک است اما یک کویر بسیار زیبا و قوی و کوهستان‌هایی زیبا دارد و در حالی که در برخی از مناطق آن برف می‌بارد، مناطق دیگرش آفتابی هستند؛ این نشان از چهار فصل بودن استان قم است./

ارسال نظرات
آخرین اخبار