سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا، ضمن تجلیل از شهداء و ایثارگران گفت: شهدا، تفسیر مجسم باران، بر شوره زار غفلت زمین هستند.
کد خبر: ۸۵۰۵۱۸۲
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت‌الاسلام حاتمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا در مراسم بزرگداشت شهدای این شهرستان با اشاره به آیات قرآن کریم اظهار کرد: شهادت در معنای واقعی خود پیوستن به ذات ابدی خداست، خدایی که خود کارنامه قبولی بهترین بندگاش را امضاء می‌کند.

وی تصریح کرد: شهید، باران رحمت الهی است که به زمین خشک جان‌ها، حیات دوباره می دهد، عشق شهید، عشق حقیقی است که با هیچ چیز عوض نخواهد شد و چشمه فیض الهی است که در دنیا پدیدار شده است.

حجت الاسلام حاتمی با اشاره به فرمایش معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) گفت: ما را چه رسد که با این قلم‌های شکسته و بیان‌های نارسا در وصف شهیدان، جانبازان و مفقودان و اسیرانی که در جهاد فی سبیل الله جان خود را فدا کرده اند و یا سلامت خویش را از دست داده اند، مطلبی نوشته و یا سخنی بگوییم.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرآستارا در پایان با اشاره به اینکه مهم ترین پشتوانه قدرتی ملت ایران شهدا و خانواده های معظم ایثارگران هستند، خاطرنشان کرد: تداوم راه شهدا در گرو انتقال ارزشها و آرمان های انقلاب اسلامی به نسلی است که دوران انقلاب و جنگ را درک نکرده اند.

ارسال نظرات