سفر آفریقایی الهدی با 150 عنوان کتاب

الهدی با بیش از 150 عنوان کتاب خود و ناشران عضو گروه انتشاراتی‌اش در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تونس شرکت خواهد کرد. این نمایشگاه قرار است به برترین کتب کودک و بهترین آثار دانشگاهی، جوایز باارزشی تقدیم کندو
کد خبر: ۸۵۰۵۱۶۸
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳



به گزارش خبرگزاری بسیج، موسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی، با بیش از 150 عنوان کتاب از آثار گروه انتشاراتی الهدی و ناشران عضو آژانس ادبی نوروز و همچنین تعدادی دیگر از ناشران مطرح داخلی، با موضوعات ادبیات داستانی، ایران‌شناسی، آثار و اندیشه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و ... عمدتا به زبان‌های عربی، فرانسوی و انگلیسی در سی‌و یکمین نمایشگاه بین­‌المللی کتاب تونس حاضر می‌شود.

از جمله آثار عرضه شده توسط گروه انتشاراتی الهدی در نمایشگاه کتاب تونس، می­ توان به کتاب‌های «امام خمینی(ره) و انسان‌سازی» نوشته محمدرضا وصفی، «الفارسیه المبسط للعرب» نوشته روح‌الله‌هادی، «تأثیر الحکم الفارسیه فی الادب العربی» از دکترعیسی العاکوب از گروه انتشاراتی الهدی و کتاب‌های «سنگ سلام» نوشته محمدرضا بایرامی و «3 کاهن» نوشته مجید قیصری از انتشارات عصرداستان، «فریدون، پسر فرانک» نوشته علیرضا محمودی ایران‌مهر از آثار نشر گمان، «سروناز و باغ هزارپیچ» نوشته مژگان شیخی از نشر ذکر، «منتخبی از تذکره‌الاولیاء» از انتشارات امیرکبیر و «سکه‌های مسی ایران» اثر بهرام علاءالدینی از آثار انتشارات یساولی اشاره کرد.

مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی برای حضور اثر‌بخش در این نمایشگاه، رایزنی‌هایی را برای مبادله کپی‌رایت با ناشران تونسی انجام داده است. همچنین کاتالوگ عربی کتاب‌های ناشران عضو گروه انتشاراتی الهدی در اختیار ناشران تونسی قرار خواهد گرفت.

چندی پیش دکتر محمد محجوب، رئیس نمایشگاه بین‌المللی کتاب تونس در دیدار با صادق رمضانی گل‌افزایی، رایزن فرهنگی کشورمان، با استقبال از عرضه آثار کودک و دانشگاهی ایران، به زبان‌های عربی و فرانسه در این نمایشگاه از اعطای جایزه مالی قابل توجه به کتب برتر در این دوره از نمایشگاه خبر داد و گفت: این جایزه پاداشی است برای امر پژوهش و تالیف و نیز تقدیری است از نویسندگان تونسی و غیر تونسی.

سی‌و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تونس از تاریخ 27 مارچ تا 5 آوریل 2015 همزمان با هفتم تا شانزدهم فروردین1394 در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی در منطقه الکرم، پایتخت کشور تونس برگزار می‌شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار