خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) گفت: در سال گذشته ۴میلیون و ۸۰۰هزار نفر راهیان نور به استان خوزستان وارد شدند که در این میان قریب به هزار نفر از آن‌ها میهمانان خارجی از ۸ کشور بودند.
کد خبر: ۸۵۰۵۰۸۱
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازخوزستان:

سردار شاهوار‌پور اظهار داشت: هرساله جمعیت راهیان نور، نسبت به سال قبل، افزایش پیدا می‌کند و این موضوع ارتباط مستقیم با میهمان‌نوازی و اقدامات صورت گرفته در استان خوزستان است.

ایشان افزودند: اقداماتی هم در یادمان‌ها و هم در شهرستان‌ها در حوزه‌های اسکان و ترابری انجام شده و تاکنون ادامه دارند. امیدواریم که راهیان نور با آسودگی خاطر به سفر خود ادامه دهند.

فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان عنوان کرد: در سال گذشته 4میلیون و 800هزار نفر در قالب کاروان‌های اردویی راهیان نور به استان خوزستان وارد شدند که در این میان قریب به هزار نفر از آن‌ها میهمانان خارجی از 8 کشور بودند.

وی در مقایسه خوزستان با دیگر استان‌ها در حوزه راهیان نور بیان کرد: میان 5 استان درگیر با جنگ تحمیلی، خوزستان در صدر جدول حضور راهیان نور و اقدامات انجام شده، است.

سردار شاهوارپور گفت: بین سال‌های 90 تا 93 جمعیت راهیان نور خوزستان از 2میلیون و 300هزار نفر به 4میلیون و 800هزار نفر رسید که برای سال 94 پیش‌بینی افزایش بیش از 500هزار نفر را داریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها