خبرهای داغ:
شاه امیریان
معاون برنامه‌ریزی و توسعه استاندار فارس:
تاجگردون گفت: اجرایی شدن طرح اقتصاد مقاومتی در فارس از رویکردهای شورای برنامه‌ریزی این استان است که با تحقق آن شاهد پیشرفت اقتصادی و عمرانی در فارس هستیم.
کد خبر: ۸۵۰۵۰۴۱
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، تاجگردون در حاشیه سیزدهمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس در سخنانی اظهار داشت: برداشت منابع در حوزه عمرانی نسبت به دو سال گذشته در استان فارس از شرایط مطلوب‌تری برخوردار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست پنج دستور کار شامل پیشنهادهای کارگاه‌های تخصصی شورای برنامه‌ریزی و توسعه این استان، ارائه گزارش عملکرد گروه‌های تخصصی، کمیته تأمین منابع مالی و گزارش عملکرد بسیج سازندگی موردبررسی قرارگرفته و راهکارهای علمی و عملی نیز ارائهمی‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار فارس تصریح کرد: از سوی شورای برنامه‌ریزی و توسعه این استان در سال جاری 13 جلسه با 85 نشست کارگروه‌های مقاومتی، تصویب 595 پیشنهاد و 131 طرح با اعتباری بالغ‌بر یک‌هزار و 413 میلیارد ریال اجرایی شده است.

تاجگردون بیان داشت: اجرایی شدن طرح اقتصاد مقاومتی در فارس از دیگر رویکردهای شورای برنامه‌ریزی این استان است که با تحقق آن شاهد پیشرفت اقتصادی و عمرانی در فارس هستیم.

مسئول بسیج سازندگی استان فارس نیز در این نشست در سخنانی در مورد اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: این طرح ابعاد فراگیر و همه‌جانبه‌ای دارد اما سپاه فجر فارس بر اساس توانمندی مردم، فعال‌سازی خوداشتغالی افراد با استفاده از ظرفیت‌های موجود وارد این عرصه شده است.

سرهنگ پاسدار عبدالحمید اسماعیلی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی 2 هزار و 500 عرصه اقتصادی در این استان در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتو نیز ایجاد صنایع تبدیلی کوچکو بازارچه‌های دائمی به‌منظور عرضه و فروش بدون واسطه محصولات تولیدی ازجمله بخشی از برنامه‌های رسیدن به اقتصاد مقاومتی است.

وی تصریح کرد: واگذاری اعتبارات اقتصاد مقاومتی با اولویتنیروهای متخصص کشاورزی و صنعت به‌منظور افزایش تولید، بهره‌وری و تمرکز بر ایجاد اشتغال با راه‌اندازی واحدهای تولیدی نیز از دیگر رویکردهای اقتصاد مقاومتی در این استان است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها