خبرگزاری بسیج: مدرسه خیر ساز خانم معماریان و آقای طواف در شهرری به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۵۰۵۰۳۶
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ این آموزشگاه 15 کلاسه دارای 5 اتاق اداری و یک سالن همایش بزرگ در 4 طبقه و زیربنای 2653 متر مربع  در 1971 متر مربع زیربنا با صرف اعتباری بالغ بر 5/2 میلیارد تومان به بهره برداری ساخته شده است.

  مصطفی و محمد طواف دو تن از فرزندان خانم معماریان و آقای طواف با دقت وسایل و تجهیزات مدرسه را بررسی می کردند تا اشکال و ایرادی در کار نباشد،

  اهل تهران هستند و می گویند ری قبله تهران است و ما به سه امامزاده واجب التعظیم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) سیدالکریم ارادت خاص داریم به همین خاطر پدر و مادر تصمیم گرفتند در این شهر مقدس مدرسه ای بنا کنند.

آنها می گویند: از صفر تا صد کار با نظارت خودمان انجام شده است و خودمان بهترین و مرغوب ترین مصالح را تهیه کردیم و خودمان هم لباس کار بر تن می کردیم و در کنار کارگران و معمار و مهندس کار می کردیم. آنها یادی هم از حاج مرحوم احمد کاشانی متصدی مسجد هدایت خیابان جمهوری می کنند و می گویند: او زحمات زیادی برای خرید وسایل روشنایی این مدرسه کشید. دانش آموزان این مدرسه خیر ساز پیش از این در یک آموزشگاه فرسوده غیر ایمن با قدمت بیش از 50 سال تحصیل می کردند؛

 آموزشگاه خیر ساز آقای طواف و خانم معماریان در خیابان شهید هادی خانلری، واقع شده است که با بهره برداری از آن بخش مهمی از مشکلات فضای آموزشی ناحیه دو آموزش و پرورش شهرری بر طرف شده است.

 

 

ارسال نظرات