خبرهای داغ:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان گفت: دوره تربیت و تعالی ناحیه‌ای به منظور عمق‌بخشی و استحکام پایه‌های اعتقادی بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۵۰۳۲
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت‌الاسلام محمدمحمودزاده اظهار داشت: دوره تربیت و تعالی ناحیه‌ای در تویسرکان به منظور عمق‌بخشی و استحکام پایه‌های اعتقادی بسیج بر اساس فرامین مقام معظم رهبری(مدظل العالی)، تقویت باورهای دینی، رشد فضایل اخلاقی و معنوی مخاطبان و تقویت روحیه ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری در تویسرکان برگزار شد.

وی مسئولیت‌پذیری و ملتزم شدن مخاطبان نسبت به فرایض دینی، ارزش‌ها و هنجاری اسلامی و ایجاد تقویت روحیه ایثار، مقاومت و شهادت در مخاطبان با تکیه بر معارف قرآن و سیره معصومین(ع) را از دیگر اهداف برگزاری دوره تربیت و تعالی ناحیه‌ای عنوان کرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه این دوره در تویسرکان طی سه مرحله به صورت یک روزه در سپاه ناحیه تویسرکان طی سال جاری برگزار شد، افزود: این دوره در حقیقت برنامه آموزشی است که به صورت نیمه وقت که در هر مرحله در قالب دو کلاس، یک ساعت و نیم برگزار شد.

وی ابراز کرد: دوره تربیت و تعالی ناحیه‌ای ویژه فرماندهان و مدیران در تویسرکان با حضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت، حوزه‌های مقاومت، فرماندهان گردان، شورای فرماندهی، مدیران عقیدتی نظارتی حوزه‌های مقاومت، مسئولان شعبات نمایندگی در حوزه‌های مقاومت و رابطین نظارت و تأیید صلاحیت پایگاه‌های مقاومت برگزار شد.

محمودزاده با بیان اینکه در مجموع سه دوره یک هزار و 94 نفر از این دوره بهره مند شدند، تصریح کرد: در مرحله اول 366 نفر، مرحله دوم 36 نفر و مرحله سوم 346 نفر حضور داشتند.

وی افزود: این دوره‌ها زیر نظر اساتید و مربیان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و کارشناسی و حوزوی و با بهره‌مندی از کتاب‌ها و نشریات نیم وقت با محوریت سبک زندگی حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان خاطرنشان کرد: در پایان هر دوره برای شرکت‌کنندگان گواهینامه پایان دوره صادر شد.

وی ادامه داد: در راستای ارتقای معرفتی و بصیرتی فرماندهان و مدیران بسیج با استفاده از فضای مجازی، نشریه موعظه خوبان که به صورت هفتگی در قالب یک برگه A4 تدوین می‌شود در میان جامعه هدف توزیع شد.

محمودزاده یادآور شد: این نشریه با هدف تحکیم پایه‌های اعتقادی، معرفتی بصیریتی، تقویت فضایل اخلاقی و معنوی مدیران و فرماندهان بسیج و به منظور جبران کمبود آموزش‌های حضوری و ارائه موضوعات زودبازده و کوتاه، ایجاد ارتباط و پیوستگی بین اهداف آموزشی و بکارگیری و استفاده از تمام ظرفیت‌ها و روش‌های آموزشی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات