خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند با اشاره به ایثار شهدا گفت: راه شهدا همچنان ادامه دارد و افرادی امثال حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمانشان با تلاش شبانه‌روزی میدان و مرز جنگ را از وطن خود دور کرده و اجازه کوچکترین تعرضی به این مرز و بوم را نمی‌دهند.
کد خبر: ۸۵۰۵۰۲۷
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در مراسم غبارروبی گلزار شهدا در مرقد مطهر امامزاده محمد شهرستان نهاوند اظهار داشت: من حدود 50 سال درس طلبگی و روحانیت خوانده‌ام و در این میان به مهمترین نکته‌ای که پی برده‌ام این است که اگر انسان جان و مال خود را با خداوند معامله کند مورد رضای پروردگار قرار می‌گیرد و سودی ابدی نصیبش خواهد شد.

وی افزود: اگر کسی معامله‌ای به غیر از این کند مطمئناً ضرر خواهد کرد و مانند کسی است که تازه وارد بازار شده و می‌خواهد سرمایه‌گذاری کند، نه تنها سرمایه‌اش را از دست می‌دهد بلکه ورشکست خواهد شد.

امام جمعه نهاوند تصریح کرد: شهدای ما مصداق این معامله پر سود هستند، دنیای خود را فروختند و به جای آن آخرتی خریدند که با هیچ چیز دنیوی قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به ایثار شهدا اظهار داشت: راه شهدا همچنان ادامه دارد و افرادی امثال حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمانشان با تلاش شبانه‌روزی میدان و مرز جنگ را از وطن خود دور کرده و اجازه کوچکترین تعرضی به این مرز و بوم را به دشمنان نمی‌دهند.

مغیثی در پایان خاطرنشان کرد: باید شهدا و ایثارگران را سرمشق خود قرار دهیم و بدانیم کجا و برای چه هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات