خبرهای داغ:
مسابقات لیگ تیراندازی مردان باشگاه‌های استان قم با قهرمانی بسیج مهندسین در بخش تیمی و رتبه نخست تیرانداز صدراسیستم در قسمت انفرادی پایان یافت.
کد خبر: ۸۵۰۵۰۲۴
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، بعد از تجربیات ارزنده‌ای که از برگزاری نخستین دوره مسابقات لیگ تیراندازی باشگاه‌های قم در سال 1392 نصیب هیئت تیراندازی قم شد، برنامه‌ریزی بهتری توسط این هیئت برای برگزاری دومین دوره رقابت‌های لیگ تیراندازی باشگاه‌های قم صورت گرفت.

دومین دوره مسابقات لیگ تیراندازی با سلاح‌های بادی قهرمانی استان قم در بخش آقایان امروز در حالی به کار خود پایان داد که برترین‌ها در 2 بخش تیمی و انفرادی معرفی شدند.

در بخش تیمی این مسابقات در رشته تفنگ بادی تیم بسیج مهندسین (ب) عنوان قهرمانی را کسب کرد و در بخش انفرادی تیرانداز باشگاه صدراسیستم در جایگاه نخست ایستاد.

در این دوره از مسابقات تیم‌های تیراندازی صدراسیستم، بسیج مهندسین (الف)، شهید قاسمی، بسیج مهندسین (ب)، باشگاه شهید زین‌الدین به شکل دوره‌ای تا اسفند ماه با یکدیگر به رقابت پرداختند تا قهرمان دومین دوره رقابت‌های لیگ تیراندازی با سلاح‌های بادی قم مشخص شود.

برترین‌های لیگ تیراندازی مردان قم با قهرمانی بسیج مهندسین (ب) در بخش تیمی تفنگ بادی و قهرمانی هادی غره‌باقی در بخش انفرادی این رشته از تیم تیراندازی مردان صدراسیستم در حالی مشخص شدند که این مسابقات نسبت به دوره قبل از سطح کمی و کیفی بالاتری برخوردار بود.

با پایان یافتن دومین دوره لیگ تیراندازی آقایان و با شرکت 5 تیم بسیج مهندسین (الف)، بسیج مهندسین (ب)، صدرا سیستم، شهید قاسمی و باشگاه شهید زین‌الدین رده‌بندی تیمی و انفرادی تیم‌ها در دو رشته تفنگ و تپانچه و همچنین در دو بخش حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای مشخص شد.

در رده‌بندی بخش تیمی رشته تفنگ بادی تیم بسیج مهندسین (ب) بالاتر از دیگر تیم‌های شرکت کننده با کسب 20 امتیاز مقام نخست و عنوان قهرمانی را کسب کرد، ضمن اینکه تیم تیراندازی صدراسیستم قم با کسب 16 امتیاز در رتبه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد و تیم بسیج مهندسین (الف) با کسب 12 امتیاز مقام سوم را به خود اختصاص داد.

در بخش انفرادی رشته تفنگ بادی دومین دوره لیگ تیراندازی مردان باشگاه‌های استان قم، هادی غره‌باقی عضو تیم تیراندازی صدراسیستم قم با کسب 575 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، ضمن اینکه حامد غره‌باقی از تیم بسیج مهندسین (ب) با میانگین امتیاز 573 به مقام نایب قهرمانی رسید و مقام سوم را علی‌اصغر کلهر دیگر عضو تیم صدراسیستم با کسب میانگین امتیاز 571 از آن خود کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها