خبرهای داغ:
«سفری از جنس نور»/17

حجت‌الاسلام قربانی: افزایش 13 درصدی ثبت‌نام اردوهای راهیان نور در همدان

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه همدان با اشاره به افزایش 13درصدی تقاضاها برای ثبت‌نام در راهیان نور گفت: اردوهاي راهيان نور توشه معنويت جوانان را افزايش مي‌دهد.
کد خبر: ۸۵۰۵۰۰۶
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶

حجت‌الاسلام محمود قرباني در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در همدان با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور، اظهار داشت: سفر به مناطق عملياتي جنوب و غرب براي زائرين اين مناطق تجربه‌ها و آموزه‌هاي گران سنگي به دنبال دارد كه با هيچ چيزي قابل مقايسه نيست.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی در خصوص اعزام كاروان‌هاي راهيان نور در اسفند ماه و ايام نوروز گفت: حوزه‌ها و پايگاه‌هاي مقاومت در حال ثبت‌نام از متقاضيان و داوطلبان براي سفر به مناطق عملياتي غرب و جنوب هستند كه برای شرکت کنندگان بازدید از مناطقي چون شلمچه، طلائيه، فكه، جزيره مجنون و... تدارک دیده شده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه همدان با اشاره به افزایش 13درصدی تقاضاها برای ثبت‌نام در این کاروان‌ها یادآور شد: تمهیدات امسال برای پذیرایی از زائرین اندیشیده شده و در هر کاروان 40 نفر از عوامل اجرایی حضور دارند که می‌توان به حضور مداحان، مسئولین فرهنگی، راویان و...اشاره کرد.

وي با بیان اینکه برنامه‌هاي فرهنگي ديگری نیز در اين سفر نوراني گنجانده شده اس، افزود: روحانيون و مبلغان ديني، اين كاروان‌ها را همراهي مي‌كنند و مراسم‌هایی از قبیل برگزاري دعاهاي وارده و نماز جماعت، بيان احكام، پاسخگويي به سوالات شرعي و اعتقادي، برگزاري مسابقات فرهنگي و قرائت دل نوشته‌ها و و وصيت‌نامه شهدا نيز پيش‌بيني شده است.

قربانی در مورد انگيزه و هدف از برگزاري اين اعزام‌‌ها ابراز داشت: انتقال فرهنگ ايثار و شهادت به نسل‌هاي آينده به خصوص جوانان و محكم كردن خاك‌ريز جنگ نرم و پشتيباني اين جبهه نابرابر كه دشمن در آن وارد شده است از اهداف این اردوها است.

وی با اشاره به حجم عظيم داوطلبان برای ثبت‌نام در اين كاروان‌ها خاطرنشان كرد: راه روشن انقلاب و نظام اسلامي در اين مناطق برجسته و آشكار شده است.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه همدان تصریح کرد: امروز نیز باید ملاك و معيار همه ما در تصميمات از مسئولين عالي رتبه تا افراد عادي بر اساس راه این شهدای والامقام محك زده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات