خبرهای داغ:
هفتمین جشنواره جوان سرباز سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان امروز در سالن شهید شهبازی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۴۹۶۵
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان امروز در مراسم تجلیل از سربازان منتخب سپاه انصار الحسین(ع) گفت: تکامل معنوی انسان بیشتر در دوران جوانی اتقاق می‌افتد که بهتر است سربازان عزیز از این دوران بهترین استفاده را در جهت عمق بخشی به معنویات خود داشته باشند.

حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد بیان کرد: بهار و عید نوروز ما را به یاد تحول و نشاط می‌اندازد از طرف دیگر شما سربازان، جوانان این مملکت هستید که همواره شور و نشاط را با خود به همراه دارید پس بهتر است از این فرصت بهترین استفاده را داشته باشید.

وی گفت: در روایتی از امام صادق(ع) آمده عید غدیر در روز نوروز بوده است و در روایت دیگری نقل است که ظهور حضرت ولی عصر(عج) در روز نوروز خواهد بود و این روایات نشان دهنده این است که نوروز از نظر معصومین(ع) مورد تأیید و تأکید بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان افزود: تحول در طبیعت بیانگر این است که همان خدایی که انسان را از عدم به وجود آورده قادر است او را بعد از مرگش دوباره زنده کند و در واقع تأمل در فصل بهار به ما درس خداشناسی می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: جوانان و سربازان این مرز و بوم برای رسیدن به آرامش روانی و نشاط معنوی باید به حضرت علی اکبر(ع) اقتدا کنند زیرا الگوهای پوشالی غربی تنها اضطراب آنان را افزایش می‌دهد.

دبیر این جشنواره نیز در ادامه گفت: امسال هفتمین جشنواره سرباز که تحت عنوان «جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) نامگذاری شده است با حضور سربازان و خانواده آنها در سالن شهید شهبازی برگزار شد.

سرگرد حسین خزایی یادآورد شد: هر ساله در جهت ایجاد شور و نشاط در بین سرباز و تقدیر از منتخبین از سربازان مومن، فعال، نخبه و منظم که بیشترین رضایت‌مندی را در بین مجموعه کسب کنند تجلیل می‌شود.

وی اضافه کرد: نفرات منتخب در این همایش جهت شرکت در جشنواره کشور نیروهای مسلح به تهران معرفی می‌شوند.

در پایان این مراسم از سربازان منتخب با حضور خانواده‌های آنها تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات