خبرهای داغ:
مراسم گرامیداشت روز شهید با سخنرانی وزیر اطلاعات در قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۴۷۹۹
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶

به گزارشخبرگزاری بسیجاز قم، مراسم گرامیداشت روز شهید امشب بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مجتمع امام خمینی(ره) قم برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات، سیدجواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید استان قم، جمعی از مدیران و مسئولان شهر و استان، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس و جمع کثیری از مردم حضور داشتند.

در این مراسم وزیر اطلاعات طی سخنانی بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده‌های آنها تاکید کرد و همچنین خواستار پیروی از مسیری شد که آن ستارگان تابناک به ملت ایران نشان دادند.

گفتنی است 22 اسفندماه در تقویم ملی ایران به نام روز شهید نامگذاری شده است؛ این مراسم نیز به همین مناسبت و به همت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم تدارک دیده شده بود همچنین یازدهمین جلسه شورای اداری استان قم نیز این هفته به میزبانی بنیاد شهید برگزار شد و بعد از آن غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا صورت گرفت.

طی هماهنگی‌های صورت گرفته، در مدارس استان نیز زنگ شهید در نوبت صبح نواخته شد و سازمان تبلیغات نیز در برنامه‌های خود به شهدا و موضوعات پیرامون انقلاب و دفاع مقدس پرداخت.

استان قم در دوران دفاع مقدس بیش از 6 هزار شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده و در حال حاضر نیز 500 آزاده و 11 هزار و 300 جانباز دارد.



ارسال نظرات