اعزام 1163 نفر از بسیجیان قائم شهری به مناطق عملیاتی جنوب کشور

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ومعرفی قهرمانان ملی که در تاریخ این مرزو بوم اسطوره شده اند از اهداف عمده اعزام به راهیان نور سپاه ناحیه قائم شهر است.
کد خبر: ۸۵۰۴۷۸۳
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳

 



خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ ابراهیم یعقوبی از اعزام بیش از 1000 نفر از زائران خواهر وبرادر بسیجی  با حمایتهای  پشتیببانی، ترابری،بهداشت ،ایمنی،امنیتی،فرهنگی و غیره .... خبر دادو گفت : هدف از اجرای این برنامه فرهنگی و معنوی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ومعرفی قهرمانانی دانست که در تاریخ این مرزو بوم اسطوره شده اند.

فرمانده سپاه ناحیه قائم شهر گفت : ستاد راهیان نور قائم شهر از دی ماه با راه اندازی  و تشکیل کمیته های 9 گانه در شهرستان به ریاست فرماندار شروع به کار کرد که در این ستاد جلسات متعدد کمیته های تخصصی در موضوع چگونگی و کیفیت اعزام زائرین با حضور مسئولین دستگاههای بخش دولتی و خصوصی در سطح شهرستان برگزار شد .

وی تاریخ شروع اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قائم شهر را از تاریخ 23 اسفند ساعت10شب در 3 مرحله بیان کرد و افزود : این اعزامها تا8فروردین سال94  ادامه خواهد داشت و ضمن اینکه بسته های فرهنگی متنوع و متناسب با این سفر توسط حوزه های مقاومت تامین می شود .

فرمانده سپاه قائم شهر اذعان کرد : امورات امنیتی ایمنی در این سفر مورد توجه جدی است که اهمیت سلامت فنی خودروهای اعزامی،رانندگان خودروها ونیروی انسانی مرتبط در برنامه های کمیته ترابری با نگاه پیشگیری وصیانت در اولویت این اعزام است،ضمن اینکه در نظر داریم بتوانیم از راویان وروحانیون عزیز در مسیر رفت وبرگشت از مبدا به مقصد استفاده کنیم.

وی ضمن گله مندی از دستگاههایی که در امرتهیه و تامین وسیله نقلیه(اتوبوس)  جدیت وهمکاری لازم را نداشته اند اظهار کرد : بر اساس سهمیه اعزامی که سپاه قائم شهر دارد نیاز به 27 دستگاه اتوبوس  می باشد که تاکنون14 دستگاه تامین شده است وبرای اعزام همه بسیجیان با کمبود وسیله نقلیه مواجه هستیم  وانتظار ما این است سازمانها و دستگاههای شهرستان همه تلاش خود را در انجام این کار بزرگ فرهنگی بکار گیرند.یعقوبی عنوان کرد : اولویت ما دراین اعزام بار اولیها هستندیعنی کسانی که هنوز به این سفر نرفته اندخصوصا قشر جوان ونوجوان.وی افزود : اردوگاه شهید جعفر زاده ویادمان عملیات فتح المبین ،معراج الشهدا،پادگان شهید محمود وند،هویزه،یادمان شهید باکری،اروند کنار،شلمچه،طلائیه،دهلاویه و...از یادمانهای مورد بازدید زائران در خوزستان  می باشد.

دبیر ستاد راهیان نور شهرستان قائم شهر در پایان با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان دراین حرکت ارزشمند ومعنوی خاطر نشان کرد : دشمنان ما سعی دارند جوانان ما را از انقلاب و آرمانهای آن جدا کنند وبا تبلیغات علیه این حرکت فرهنگی آن را زیر سوال ببرند ولی در مقابل ما می بینیم همه ساله استقبال خانواده ها و قشر نوجوان و جوان  نسبت به این سفرمصمم تر ومشتاق تر می شوندچرا که تاثیرات وتحولات مثبتی که در این سفر مشاهده می کنیم همه در سایه ی برکت خون شهدا وفداکاریهای آنان است وما باید ظرفیتها وتلاشهای خودمان را در این کار بزرگ فرهنگی بیشتر کنیم چون هر ساله تعداد متقاضیان برای این سفر بیشتر می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها