به همت وتلاش بسیج سازندگی ومهندسی سپاه قائم شهر وبا حضور جمعی از پایوران،رئیس وکارکنان منابع طبیعی شهرستان قائم شهرتعداد 300 اصله نهال دراردوگاه سرداز شهید باقر زاده این شهرستان غرس شد.
کد خبر: ۸۵۰۴۷۷۹
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۹

 



خبرگزاری بسیج مازندران، ابراهیم یعقوبی فرمانده سپاه ناحیه قائم شهر در این خصوص گفت: این کار به مناسبت هفته درختکاری و با هدف حفظ و حراست از محیط سبز  و احیای منابع طبیعی  در شهرستان انجام شد.

وی افزود :  در حقیقت محیط طبیعی و جنگلها منابع تسویه کننده هوای آلوده هستند وبه مثابه ششهایی که در بدن فعالیت  دارند عمل  می کنندواگر در این زمینه کوتاهی کنیم در حقیقت خودمان را از هوای پاک وسالم محروم ساختیم.

فرمانده سپاه ناحیه قائم شهردر ادامه اذعان نمود : شاید زیانِ قصور وکوتاهی ما در حفظ ونگهداری از محیط طبیعی وجنگلها متوجه ما نشود اما قطعا نسلهای آینده وفرزندانمان با توجه به شرایط پیشرفت تکنولوژی وتولیدآلاینده هایی که بشر فکری به حال آنها نکرده از این آسیب بسیار متضرر خواهند شد وحتی زندگی تمام موجودات در این کره خاکی نیز به خطر می افتد.

سرهنگ ابراهیم یعوبی اظهار داشت : در بین نهالها تعداد150 اصله نهال خرمالو نیز غرس شد که در راستای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی صورت گرفت.

وی در پایان با دعوت از همه همشهریان خصوصا بسیجیان نسبت به کاشت نهال خاطر نشان کرد : مهمتر از کاشت نهال ،نگهداری از آن است چرا که سالها طول می کشد تا یک نهال تنومند شود ودرسالم سازی هوا وتولید اکسیژن موثر باشدبا توجه به این امر وظیفه اصلی ما علاوه برکاشت، نگهداری و حفاظت از منابع طبیعی خصوصا جنگلها می باشد
ارسال نظرات
پر بیننده ها