خبرهای داغ:
امام جمعه کبودراهنگ با اشاره به معیار انتخاب رئیس مجلس خبرگان گفت: معیار انتخاب رئیس مجلس خبرگان بر اساس تکلیف شرعی نمایندگان خبرگان بود و در انتخاب خود تحت تاثیر دسته بندی ها و جناح‌بندی‌های سیاسی قرار نگرفتند.
کد خبر: ۸۵۰۴۷۲۰
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حجت‌الاسلام یوسف روحانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کبودراهنگ با اشاره به برگزاری اجلاس خبرگان رهبری برای انتخاب رئیس جدید این مجلس، اظهار داشت: برخی رسانه‌ها و سایت‌های خبری پیش از این انتخابات به فضاسازی رسانه‌ای علیه مجلس خبرگان پرداختند اما علمای اسلام هرگز از جوسازی‌های رسانه‌ای و سیاسی منفعل نشدند و به تکلیف شرعی خود عمل کردند.

وی ضمن یادآوری سوابق طولانی آیت‌الله یزدی در همگامی با مبارزات امام خمینی (ره) و همراهی با انقلاب اسلامی اظهار داشت: آیت الله یزدی از چهره‌های بزرگ علمی و فقهی کشور هستند که ریاست وی بر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، دلیل روشنی بر صلاحیت این عالم فرهیخته در جایگاه ریاست مجلس خبرگان رهبری است.
امام جمعه کبودراهنگ با بیان اینکه علمای مجلس خبرگان رهبری در قید و بند مقام و ریاست نیستند، گفت: به یاد دارم آیت الله یزدی و آیت الله مشکینی و آیت الله مظاهری از اساتید بزرگ اخلاق در حوزه علمیه قم بودند و فضلای بزرگی از محضر این بزرگان استفاده می‌کردند.
وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان گفت: مقام معظم رهبری انتخابات مجلس خبرگان را بسیار متین، و بدون حاشیه‌های رایج دانستند که می‌تواند برای مسئولین نظام و دستگاه‌های دولتی و سایر انتخابات الگو باشد.
روحانی با اشاره به بخش دیگر سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان گفت: مقام معظم رهبری ضمن تبیین ویژگی‌های اسلام ناب، آن را طرفدار مظلوم و ضد ظالم دانستند و ما باید توجه داشته باشیم که ادعای اسلامی بودن تنها کافی نیست بلکه باید روش و قوانین مطابق اسلام باشد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات