امام جمعه قوچان:

بسیج باید نقش خود را در برابر تهاجمات نرم افزاری به خوبی ایفا کند

امام جمعه قوچان گفت: امروز در برابر تهاجمات نرم‌افزاری دشمن، بعد از لطف خدا تکیه به بسیج کرده‌ایم و بسیج باید نقش خود را در این وظیفه سنگین به درستی ایفا کند.
کد خبر: ۸۵۰۴۶۷۷
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰

حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی در سومین جلسه مجمع عالی بسیج قوچان در سالن پیوند این شهرستان اظهار کرد: بسیج در کشور اسلامی ایران یکی از عنایات الهی به حساب می‌آید که پیامش در یک کلمه همه ارزش‌ها، استعدادها و واقعیت‌های ملت بزرگ، آبرومند و فداکار ایران اسلامی است.

وی بسیج را یک واژه بلند و پرافتخار در فرهنگ انقلابی برشمرد و یادآور شد: بسیج در میدان‌های علم و فناوری، کار و سازندگی، کارخانه‌ها و ... نقش اول را ایفا می‌کند و امروز بهترین اساتید دانشگاه‌ها، معلمان، مسئولین و دانشمندان هسته‌ای از این قشر تشکیل شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی قوچان، عبودیت پروردگار و مطیع امر رهبری بودن را جزء اوراق درخشان بسیج دانست و افزود: امروز در برابر تهاجمات نرم‌افزاری دشمن بعد از لطف خدا تکیه به بسیج کرده‌ایم و بسیج باید نقش خود را در این وظیفه سنگین به درستی ایفا کند.

وی با تأکید بر این مطلب که بسیج باید مردم را در مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان آگاه کند، تصریح کرد: امروز با تأکیدات مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی باید از تجملات، اسراف و... پرهیز کنیم تا با این مقاومت جانانه دشمن را به زانو درآوریم.

طباطبایی با اشاره به این موضوع که سند افتخار ملت ایران با خون شهدا نوشته و امضاء شده است، بیان کرد: وقتی رئیس جمهور بی‌منطق آمریکا برای یک سال دیگر تحریم‌ها را تمدید می‌کند پس نمی‌توانیم در نشست‌ها و مذاکرات افتخاری به دست بیاوریم.

وی تأکید کرد: امروز باید با تفکر بسیجی که اتکاء به خدا و نفی غیر خدا است حرکت کرده و آن را سرلوحه امور خویش قرار دهیم زیرا خداوند تبارک و تعالی وعده پیروزی را به کسانی داده که با مقاومت سختی‌ها را تحمل می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار