خبرهای داغ:
2 هزار و 825 بسته هدایای مقام معظم رهبری بین دانش‌آموزان بخش زند و دهستان ترک شرقی ملایر توزیع شد.
کد خبر: ۸۵۰۴۶۶۶
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، مسئول توزیع هدایای بنیاد علوی وابسته به دفتر مقام معظم رهبری امروز ‌در آئين توزيع اين بسته‌ها اظهار داشت: ‌350 هزار دانش‌آموز در 23 استان و 159 منطقه آموزش و پرورش کشور از این هدایا استفاده کرده‌اند.

خزائی افزود: 2 هزار و 825 بسته هدایای مقام معظم رهبری شامل مانتو، شلوار و کفش برای دختران و پیراهن، شلوار و کفش برای پسران توزيع شد و تمام دانش‌آموزان بخش زند و دهستان ترک شرقی ملایر تحت پوشش این هدایا قرار گرفتند.

وي هدف از این طرح را ارتباط عاطفی و کمک به سبد خانواده‌ها و حمایت از تولید و اشتغال داخلی در سطح کشور عنوان كرد.

خزائي اظهاركرد: بنیاد علوی برنامه‌های مختلفی برای حمایت از مناطق محروم و دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت دارد از جمله این موارد طرح توزیع هدایا، علمی، سلامت و اردوها و انجام مي‌شود.

وي يادآورشد: تاکنون 50 هزار بسته هدایای مقام معظم رهبری در استان همدان توزیع و 500 دانشجو تحت حمایت صندوق بنیاد علوی قرار دارند.

معاون سياسي اجتماعي فرمانداري ملاير نيز گفت: انقلاب اسلامی دریای بی‌کران است که اعتقاد و شناخت این اقیانوس عظیم کاری سترگ است.

محمدقاسم عبدلی ‌افزود: امروز در نظام سیاسی دنیا ما برای پیگیری برنامه‌های انقلاب اسلامی بیشتر باید تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری با این حرکت خود که در قالب بنیاد علوی انجام می‌شود به ما درس می‌دهند که شیوه خدمت کردن به محرومین به چه شکل باید انجام شود.

در پایان این مراسم، تعدادی از این بسته‌ها به صورت نمادین توسط مسئولین بین دانش‌آموزان توزیع و مابقی در اختیار مدیران قرار گرفت تا در مناطق محروم توزیع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات