خبرهای داغ:
نماينده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی:

حضور مردم در صحنه‌های مختلف باعث بالندگی نظام شده است

نماينده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف در نظام جمهوری اسلامی باعث بالندگی نظام شده است.
کد خبر: ۸۵۰۴۶۶۳
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بهروز نعمتی در اختتامیه یادواره‌های شهدای فرهنگی استان همدان با اشاره به اینكه یكی از مهم‌ترین رکن‌های هر كشوری مردم آن هستند، بیان داشت: رهبری و مردم دو ركن اساسی در انقلاب اسلامی هستند چراکه بسیاری از انقلاب‌ها در كشورهای خاورمیانه به خوبی پیش رفت ولی با توجه به نداشتن رهبر در ادامه به بیراهه كشیده شد.

وی تصریح کرد: منشأ رهبری در ایران به پیامبر اكرم (ص) می‌رسد و ایشان مرجع عالی قدر جهان تشیع هستند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینكه نهاد آموزش و پرورش می‌تواند در رأی مردم در انتخاب‌ها تأثیرگذارباشد، عنوان كرد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف در نظام جمهوری اسلامی باعث بالندگی نظام شده است.

وی با بیان اینکه، برخی سیاسیون می‌خواهند خود را به رنگ مردم در آورند، بیان داشت: در هیچ انتخاباتی در كشور شاهد كمتر از ۷۴ درصد مشاركت نبوده‌ایم.

نعمتی با اشاره به اینكه ارتش و سپاه به تنهایی نتوانستند در جنگ كاری به جلو ببرند، گفت: حضور مردم در جنگ تحمیلی ورق را به سود ایران برگرداند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی عنوان كرد: عملیات كربلای پنج ستون فقرات دشمن را شكست و ۷۴ كشور در ارتش عراق علیه ایران به جنگ پرداختند اما خالص‌ترین رزمندگان آنانی بودند كه شهید شدند.

در این مراسم از نویسنده كتاب شنام كیانوش گلزاری راغب كه به داستان شهادت پنج دانش‌آموز اسدآبادی در منطقه مرزی ایران در كردستان در سال‌های دفاع مقدس می‌پردازد، تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار