خبرهای داغ:
با حضور مسئولان صورت گرفت؛

بازدید از سه طرح اقتصاد مقاومتی در قهاوند

با حضور مسئولین منطقه ای و شهرستانی از طرح های بلدرچین قهاوند، تولید قارچ روستای رزج و کارگاه عروسگ بافی بازدید به عمل آمد.
کد خبر: ۸۵۰۴۶۵۵
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قهاوند،بخشدار قهاوند در این آیین گفت: کارگاه آموزشي توليدي قارچ در روستاي رزج 25 نفر از جوانان بيکار روستا را تحت آموزش داشت تا پس از طي دوره آموزشي و برخورداري از تسهيلات اقتصاد مقاومتي نسبت به توليد اين محصول در کارگاه‌هاي کوچک اقدام کنند.

ابراهیم مولایی‌نیا افزود: کارگاه ديگر توليدي آموزش محور تحت نظارت فني و حرفه‌اي شهرستان همدان، کارگاه عروسک‌بافي شهر قهاوند بود که 15 نفر از بانوان روستا را تحت آموزش داشت تا به عنوان مشاغل خانگي در عرصه توليد و اشتغال نيز موثر باشند.

نماينده مردم قهاوند در مجلس شوراي اسلامي در ادامه طي اين بازديد درآمدزايي و استقبال بانوان از اين مشاغل خانگي را در سطح شهر قهاوند قابل توجه و حمايت دانست.

ابراهيم کارخانه‌اي افزود: اشتغالزايي از طريق مشاغل خانگي و کارگاه‌هاي کوچک نياز به سرمايه‌گذاري‌هاي کمي دارد که مي‌تواند اشتغالزايي و توسعه بعدي را در آينده به دنبال داشته باشد.

واحد توليدي بلدرچين پرنيان نیز ديگر پروژه‌اي بود که توسط مسئولان بازدید شد. اين واحد توليدي با تسهيلات اقتصاد مقاومتي بسيج سازندگي به ميزان 220 ميليون ريال ضمن اشتغالزايي مستقيم براي پنج نفر ظرفيت توليد روزانه 2 هزارو 600 تخم بلدرچين را دارا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار