شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد سرمایه های معنوی جامعه هستند

یکی از جانبازان شیمیایی و یادگاران دفاع مقدس استان کردستان گفت: شهدای پیشمرگان مسلمان کُرد سرمایه معنوی هستند که نباید یاد و نام آنها به فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۸۵۰۴۶۱۲
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثار گران هشت سال دفاع مقدس اداره کل راه و شهر سازی کردستان با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس، مدیر کل راه و شهر سازی استان و جمعی از خانواده های این شهدا والا مقام و کارمندان این اداره در سالن اجتماعات اداره راه و شهر سازی گرامی داشته شد.

بهاءالدین حسینی از جانبازان شیمیایی و یادگاران دفاع مقدس از شهرستان سقز در این مجلس ضمن گرامیداشت یادو نام شهدا اظهار داشت: هر روز ما متعلق به شهداست کسانی که از همه هستی خود گذشتند و آسایش و امنیت امروز را به ارمغان آوردند.

وی افزود: خوبانی که در هیچ کجای دنیا همانند ایثار و فداکاریشان نظیر ندارد در قالب رزمندگان مهاجر و انصار توطئه های وارده را خنثی کردند.

حسینی خاطر نشان کرد: پیشمرگان مسلمان کُرد سرمایه معنوی هستند که فراموش شده اند، و در استان کردستان همه رزمندگان مهاجر و انصار در کنار هم ایثار و جانفشانی میکردند و 26 هزار شهید مهاجر، سند سرافرازی ایران اسلامی است.

این جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس اظهار داشت: اگر آن همه ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام نبود مقابله با توطئه های دشمن ناممکن بود.

حسینی در پایان دل نوشته خود را تقدیم به ساحت مقدس شهدا، رزمندگان و آزادگان سرافراز ایران اسلامی کرد.

محمد صادق وجدی مدیر کل راه و شهرسازی استان نیز در سخنانی کوتاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: قدر دانی و یادآوری ایثارگری و جانفشانی شهدا وظیفه تک تک ما و جزو ادبیات زندگی می باشد.

وی بیان داشت: قدردانی از نعمت انقلاب که بزرگترین نعمت الهی به مردم ایران اسلامی است، یکی از نشانه های آن گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری های و دلاورمردی های رزمندگان سر افراز ایران اسلامی است.

در ادامه احسان فریدونی هنرمند و شاعر توانای استان کردستان به قرائت قطعه شعری در وصف مقام شهید و شهادت پرداخت.

تجلیل از خانواده های شهداء و ایثارگران از دیگر برنامه های این مراسم بود.

گفتی است در این حاشیه برگزاری این مراسم دفتر امور ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی توسط سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افتتاح شد.

ارسال نظرات