خبرهای داغ:
معاون نیروی انسانی پایور سپاه استان قم خبر داد:

سرکشی سپاه و بسیج قم از 1700 خانواده شهید

معاون نیروی انسانی پایور سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم گفت: از ابتدای سال 1393 تا کنون، 1700 خانواده معظم شهید در استان توسط سپاه و بسیج قم مورد سرکشی قرار گرفته اند.
کد خبر: ۸۵۰۴۵۵۵
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۸

حسین مشرفیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس اظهار کرد: یکی از طرح هایی که از اهمیت بالایی برخوردار است، طرح مهر ولایت است که مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

وی اعلام کرد: طرح مهر ولایت، طرحی است که توسط رده های مختلف سپاه به صورت منظم و مستمر جهت سرکشی از خانواده های معظم شهداء اجرا می شود.

معاون نیروی انسانی پایور سپاه استان قم با اشاره به اینکه شهدای ما جان با ارزششان را در راه اسلام، انقلاب و ولایت فدا کردند، ابراز کرد: این فداکاری آن عزیران بود که امروز باعث ایجاد امنیت و تداوم انقلاب شده است.

وی با بیان خانواده های معظم شهدا ولی نعمتان ما هستند، ادامه داد: وظیفه شرعی و قانونی ما است که در قبال خون شهداء پاسخگو باشیم و به صورت مدام از خانواده های عزیزشان دلجویی کنیم.

مشرفیان خاطرنشان کرد: سرکشی و دیدار از خانواده های معظم شهداء بایستی در برنامه کاری مسئولین قرار بگیرد.

وی افزود: ما جهت تامین معنویت خود نیازمند حضور در جمع خانواده های شهدا هستیم.

معاون نیروی انسانی پایور سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به اینکه روز 22 اسفند ماه روز شهید نامگذاری شده است، ابراز کرد: با پیگیری ها قرار شده در روزهای 21، 22 و 23 اسفند تمامی رده های سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با حضور در منازل خانواده های شهدا با این عزیزان دیدار داشته باشند تا گوشه ای از دینمان به شهدا را ادا کنیم.

وی با اشاره به اینکه شورای عالی ایثارگران سپاه استان قم با حضور مسئولین رده ها سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) برگزار شده است، بیان نمود: پیش بینی ما این است که 600 خانواده شهید در این سه روز سرکشی شوند.

مشرفیان تصریح کرد: از ابتدای سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تا امروز 1700 خانواده معظم شهید توسط سپاه و بسیج در قم سرکشی شده اند.

وی با بیان اینکه امیدواریم تا پایان سال جاری حدود 2500 خانواده شهدا را مورد سرکشی قرار دهیم، بیان نمود: امسال 80 درصد از خانواده معظم شهدا که پرونده شان در اختیار سپاه است مورد سرکشی قرار گرفته اند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار