خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام قربانی در دیدار با خانواده شهيد درويشعلي شيرزادي:

تمسك به شهدا و تكريم خانواده آنها بايد در جامعه پابرجا باشد

مسئول نمايندگي ولی فقیه سپاه ناحيه همدان گفت: تمسك به شهدا و تكريم خانواده آنها بايد در جامعه پابرجا باشد و تاريخ در ذهن خود ثبت كند كه رفاه و راحتي زندگي امروز ما مرهون همين شهدا و خانواده آنهاست.
کد خبر: ۸۵۰۴۵۰۱
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسئول نمايندگي ولی‌فقیه سپاه ناحيه همدان به همراه جمعي از كاركنان این نمايندگي از خانواده شهيد معظم، درويش‌علي شيرزادي كه در عمليات كربلاي 5 در منطقه شلمچه شهيد شده بود سركشي به عمل آوردند.

حجت‌الاسلام محمود قرباني در اين ديدار ضمن تكريم جايگاه شهيد و شهادت، بیان داشت: شهدا ستارگان درخشاني هستند كه هميشه تاريخ، به جامعه بشريت، نورانيت و روشنايي مي‌بخشند.

وی افزود: تمسك به شهدا و تكريم خانواده آنها نيز بايد در جامعه پابرجا باشد و تاريخ در ذهن خود ثبت كند كه رفاه و راحتي زندگي امروز ما مرهون همين شهدا و خانواده آنهاست.

مسئول نمايندگي سپاه ناحيه همدان در بخش ديگري از سخنانش تكريم خانواده شهدا و سركشي از آنان را وظيفه پاسداران دانست و تاكيد كرد: افرادي كه پا جاي پاي اين شهدا در سپاه پاسداران گذاشته‌اند قدرشناس خون آنها هستند و خود را مديون هميشگي اين عزيزان مي‌دانند.

در پايان نيز با اهداء لوحي از همسر محترمه شهيد تجليل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات