خبرهای داغ:
در سال جاری صورت گرفت

برگزاری 19 دوره تربیت و تعالی ویژه کارکنان و سربازان سپاه انصارالحسین(ع)

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: در سال جاری 19 دوره تربیت و تعالی ویژه کارکنان سپاه انصارالحسین(ع) و سربازان این مجموعه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۴۴۹۶
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدرسول زند با اشاره به اصل مهم اعتقادات و باورهای دینی در سپاه گفت: ۱۱ هزار بسیجی در دوره‌های تربیت و تعالی در سطح استان همدان شرکت کردند.

وی اظهار داشت: هدف اصلی از انجام وظایف مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه ارتقاء سطح باورهای دینی و سیاسی کارکنان است و این حوزه در دوران پر شکوه دفاع مقدس نقش موثر و فعالی در پیروزی آن دوران داشته است.

وی با اشاره به اینکه شاخص‌ترین برنامه حوزه عقیدتی و سیاسی سپاه همدان برگزاری دوره‌های تربیت و تعالی بوده است، بیان کرد: در سال جاری 19 دوره تربیت و تعالی ویژه کارکنان سپاه انصارالحسین(ع) و سربازان این مجموعه برگزار شد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: دوره‌های تربیت و تعالی ویژه کارکنان و سربازان در 19 دوره و با حضور 1300 نفر انجام گرفت که در آن به مباحث تربیتی، قرآنی و سیاسی کارکنان پرداخته شد.

وی تصریح کرد: بخشی از دوره‌های تربیت و تعالی ویزه کارکنان با حضور خانواده‌های آنها در مشهد مقدس برگزار شد که در این دوره‌ها به سبب تأثیرگذاری بیشتر در فضای معنوی مشهد مقدس 750 نفر شرکت کردند.

زند گفت: دوره‌های تربیت و تعالی در 19 مرحله ویژه کارکنان در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌های مقاومت، سپاه نواحی و غیره برگزار شد که دوره ها در سال در طول 3 مرحله و هر دوره به مدت 10 روز برگزار شده است.

وی اظهار داشت: در سطح استان همدان 480 نشست اخلاقی و قرآنی نیز علاوه بر دوره‌های تربیت و تعالی در سطح نواحی سپاه در سطح استان برگزار شد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه هر ساله برنامه‌های قرآنی متنوعی شامل تفسیر، روخوانی و... برای کارکنان پاسدار و وظیفه برگزار می‌شود، گفت: طرح آموزشیار قرآن کریم با حضور 3 جامعه هدف بسیجیان، سربازان و کارکنان سپاه در همدان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح 156 نفر از پایوران، سربازان و خواهران بسیجی و طلبه بعد از گذراندن مراحل شناسایی و تأیید برای شرکت در این طرح به قم اعزام شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار