خبرهای داغ:

تاکید مدیرکل سیاسی استانداری قم بر اعزام دانشجویان به راهیان نور

مدیرکل سیاسی استانداری قم گفت: ما باید به اردوی راهیان نور با اولویت بحث دانشجویی و جوانان نگاه کنیم چون قشر جوان جامعه ما نیاز به حضور در این مناطق معنوی را دارد.
کد خبر: ۸۵۰۴۴۷۵
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام محمد حسن ذاکری پیش از ظهرامروز در جلسه ستاد راهیان نور استان قم که در تالار امام رضا (ع) فرمانداری قم برگزار شد، طی سخنانی با تاکید بر لزوم نشر فرهنگ شهادت در دانشگاه‌ها اظهار داشت: در محیط دانشگاه‌های ما نشر فرهنگ ایثار و شهادت اهمیت زیادی دارد که باید به آن توجه ویژه‌ای شود و دانشجویان و نسل جوان را با ایثارگری رزمندگان آشنا کنیم.

مدیرکل سیاسی استانداری قم با اشاره به حضور دانشجویان در اردوی راهیان نور افزود: برنامه ریزی شده است تا 3 هزار نفر از دانشجویان قم جهت زیارت یادمان شهدا به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شوند.

ذاکری بیان کرد: ما باید به اردوی راهیان نور با اولویت بحث دانشجویی و جوانان نگاه کنیم چون قشر جوان جامعه ما نیاز به حضور در این مناطق معنوی را دارد.

وی با تاکید بر حضور خانواده‌ها در مناطق عملیاتی جنوب عنوان کرد: باید شرایطی فراهم شود تا خانواده‌ها هم بتوانند به راهیان نور اعزام شوند و در این راستا با مشکل کمبود محل اسکان و مواجه نشوند.

مدیرکل سیاسی استانداری قم تصریح کرد: برای حضور دانشجویان در اردوی راهیان نور نیاز است تا ما اقدامی انجام دهیم و شرایط را برای حضور آن‌ها در یادمان شهدای جنوب فراهم کنیم.



ارسال نظرات