کد خبر: ۸۵۰۴۴۰۸
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳
سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه انتظامی سرویس اجتماعی خبرگزاری بسیج، درباره آخرین وضعیت طرح جریمه ریالی مشمولان غایبی که دارای معافیت تحصیلی بوده اند، اظهار کرد: اگر این دسته از مشمولان غایب بنا بر هر دلیلی پس از ورود به دانشگاه موفق به اخذ مدرک تحصیلی نشده اند، برای اینکه بتوانند از طرح مذکور استفاده کنند، باید تا قبل از شهریور 93 انصراف قطعی از تحصیل را اعلام کرده باشند.

وی  افزود: فردی چند سال درس خوانده است، اما چون موفق به دریافت مدرک دانشگاهی نشده و انصراف از تحصیل داده است، زمان دریافت آخرین مدرک تحصیلی اش که مثلا دیپلم است به عنوان زمان شروع غیبت محاسبه می شود.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح همچنین بیان کرد: البته اگر دانشجویی در مقطع کارشناسی تحصیل می کرده و بنابر تعداد واحدهایی که گذرانده است، حائز دریافت مدرک فوق دیپلم شده و سپس انصراف از تحصیل را اعلام کرده است، زمان اخذ مدرک کاردانی اش درواقع زمان شروع غیبت از سربازی محسوب می شود.

سردار کمالی تاکید کرد: مهلت دریافت مدارک در دفاتر پلیس +10تا پایان وقت اداریاسفندماه جاری تمدید شده و در حال حاضر درخصوص تمدید مجدد این زمان برای سال94 نمی توان تصمیم گیری کنیم. لذا متقاضیان طی سال جاری نسبت به ثبت نام و ارائه مدارک شان اقدام نمایند.

ارسال نظرات