خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان خبر داد
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان از آموزش 2 هزار نفر از تاکسیرانان همدانی در دوره اخلاق حرفه‌ای خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۴۳۱۹
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهرداد خورشیدوند بیان داشت: به منظور افزایش توانایی ارتباط رانندگان تاکسیران با همشهریان همدانی و کاهش اشتباهات رفتاری در رانندگی در سال جاری 2000 نفر از تاکسیرانان در دوره آموزش اخلاق حرفه‌ای شرکت کرده‌اند.

وی گفت: در این دوره آموزشی که به همت سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان برگزار شد مباحثی از قبیل نحوه احترام گذاشتن و اهمیت دادن به شغل رانندگی، جدیت همراه با آرامش در رانندگی، رفتار شایسته با همسفران، احساس مسئولیت، لحن و کلام محترمانه، عدم دخالت در کارهای دیگران، پذیرش تغییرات در شرایط کار و همگام کردن خود با تغییرات ایجاد شده در محیط کار، راه‌های موفقیت و پیشرفت در رانندگی، امانتداری، قدردانی و فروتنی و داشتن تعامل در ارتباطات ارائه شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان افزود: در این دوره ضمن خدمت مباحث احکام تاکسیرانان و نحوه دریافت روزی حلال و پرهیز از هر گونه دریافت وجه اضافی از همشهریان نیز ارائه و مباحث و قوانین سازمان نیز به ایشان آموزش داده شد.

وی خاطرنشان کرد: لازم است رانندگان خدمات خود را خالصانه و دلسوزانه ارائه دهند تا مورد رضایت خداوند متعال و همشهریان قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات