وی گفت: در این دوره آموزشی که به همت سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان برگزار شد مباحثی از قبیل نحوه احترام گذاشتن و اهمیت دادن به شغل رانندگی، جدیت همراه با آرامش در رانندگی، رفتار شایسته با همسفران، احساس مسئولیت، لحن و کلام محترمانه، عدم دخالت در کارهای دیگران، پذیرش تغییرات در شرایط کار و همگام کردن خود با تغییرات ایجاد شده در محیط کار، راههای موفقیت و پیشرفت در رانندگی، امانتداری، قدردانی و فروتنی و داشتن تعامل در ارتباطات ارائه شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان افزود: در این دوره ضمن خدمت مباحث احکام تاکسیرانان و نحوه دریافت روزی حلال و پرهیز از هر گونه دریافت وجه اضافی از همشهریان نیز ارائه و مباحث و قوانین سازمان نیز به ایشان آموزش داده شد.
وی خاطرنشان کرد: لازم است رانندگان خدمات خود را خالصانه و دلسوزانه ارائه دهند تا مورد رضایت خداوند متعال و همشهریان قرار گیرد.
انتهای پیام/