خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی در سپاه نهاوند خبر داد
طرح تربیت تعالی بسیج در نهاوند از حضور یک هزار و 99 نفر در طرح تربیت تعالی سپاه ناحیه نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۴۳۰۴
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵
سیدعلی موسوی‌تبار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به برگزاری طرح تربیت تعالی اظهار داشت: سهمیه در نظر گرفته شده برای سپاه ناحیه نهاوند در برنامه ابلاغی یک هزار و 94 نفر بوده که این برنامه با وجود محدودیت‌های مالی تحقق یافت.

وی با اشاره به یک هزار و 99 نفر در طرح تربیت تعالی افزود: این برنامه با حضور شورای فرماندهی حوزه و مسئولین شعب نمایندگی در حوزه‌ها و مدیران عقیدتی و نظارت تمام پایگاه‌های مقاومت شهرستان و با دعوت از فرماندهان پایگاه‌ها و گردان‌ها طی سه مرحله در سال جاری برگزار شد.

مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی در سپاه نهاوند با اشاره به اجرای موفق طرح تربیت تعالی بر اساس شیوه اجرایی مبتنی بر ابلاغ برنامه افزود: مرحله اول در شهریور ماه و با رایزنی با آموزش و پرورش نهاوند در دبیرستان شهید حیدری شهرستان نهاوند برگزار شد.

وی ادامه داد: همزمان با برگزاری این برنامه نماشگاه کتاب نیز برگزاری شد و به هریک از شرکت کنندگان یک جلد کتاب به صورت رایگان اهداء گردید.

موسوی‌تبار ابراز داشت: مرحله دوم برنامه تربیت و تعالی بسیج نیز همانند مرحله اول با دعوت از اساتید مجرب دانشگاه و حوزه علمیه در آذر ماه و در مکان‌های آموزش سپاه برگزار شد.

وی یادآور شد: مرحله سوم نیز در 25 و 26 بهمن ماه با برنامه‌ریزی مناسب و تلاش و هماهنگی فرماندهی و نمایندگی سپاه ناحیه به صورت شایسته‌ای اجرا شد.

مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی در سپاه نهاوند تصریح کرد: در مجموع این دوره آموزشی در قالب 21 کلاس 50 نفری و 9 ساعت تدریس برای هر مخاطب به صورت سه ساعت کلاس آموزشی در سه مرحله برگزار شد.

وی عنوان کرد: موضوعات مطرح شده در این دوره‌ها از نشریه نسیم معرفت در سه شماره که مجموعه‌ای از شیوه و سبک زندگی امام خمینی(ره) بوده است.

موسوی‎‌تبار خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این دوره‌هاآشنایی با سبک زندگی حضرت امام خمینی(ره) در حوزه‌های گوناگون معرفتی و اخلاقی و تقویت ولایت‌مداری و روحیه ولایت‌پذیری و فهم و تعمیق عملیباورهای دینی و ارزش‌های اخلاقی و اسلامی در بسیجیان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات