ترقی در گفتگو با بسیج:

بوی جنگ از اردوگاه فتنه می آید

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه بیان کرد که لذا استراتژی اصلاح طلبان این است که روند وحدت میان اصولگرایان را با موانع و چالشی روبرو سازد بر همین اساس چند حرکت را آنها آغاز کردند در مرحله نخست اینکه در رسانه هایشان سعی می کنند اختلافات میان اصولگراها را بزرگتر جلوه دهند و به آن عمق ببخشند.
کد خبر: ۸۵۰۴۲۶۸
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷

حمید رضا ترقی فعال سیاسی اصولگرا و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه  در گفتگو با سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج  درباره پروژه جدید اصلاح طلبان مبنی بر ائتلاف اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل برای تقسیم اصولگراها و ایجاد چند دستگی میان آنها گفت: بر اساس نظر سنجی که خود اصلاح طلبان در جامعه انجام دادند موقعیت برتری نسبت به اصولگراها در انتخابات دارند.

وی ادامه داد: با این ترفند و بیان این مسئله ائتلاف و ایجاد جریان اصولگراها و اصلاح طلبان معتدل را بیان کردند، تنها زمانی  اصولگراها می توانند این پروژه را خنثی کنند که با هم در انتخابات  متحد باشند و انرژی شان به صورت متراکم در بیاید و پشت یک لیست قرار بگیرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه افزود:  در چنین صورتی امکان رقابت میان اصلاح طلبان و اصولگرایان به راحتی نخواهد بود و موفقیت باز هم از آن اصولگرایان در مجلس خواهد بود.

ترقی اضافه کرد:  لذا استراتژی اصلاح طلبان این است که روند وحدت میان اصولگرایان را با موانع و چالشی روبرو سازد بر همین اساس چند حرکت را آنها آغاز کردند در مرحله نخست اینکه در رسانه هایشان سعی می کنند اختلافات میان اصولگراها را بزرگتر جلوه دهند و به آن عمق ببخشند.

وی در ادامه بیان کرد: دوم اینکه روی آقای احمدی نژاد به عنوان یکی از شخصیت های مطرح اصولگرایی فردی که منتسب به شکلی به طور مستممر کار کنند و در رسانه هایشان بگویند که آمدن و نیامدن وی  در میان اصولگرایان می تواند باعث اختلاف و جنگ افروزی شود.

 این فعال سیاسی اصولگرا در انتها خاطر نشان کرد: با این ترفندها قصدشان رویارویی و تقابل بخشی از اصولگراها در مقابل   بخشی دیگر از اصولگرایان قرار دهند، نکته سوم اینکه میان محور های اصولگراها که می تواند عامل وحدت باشد مانند جامعتین، روحانیت، جامعه مدرسین از طریق راوی گری و تلاش های مختلف ایجاد کنند و اجازه ندهند که آنها به وحدت و انسجام برسند بنابراین علاوه بر اقدامات رسانه ای حرکت های تشکیلاتی و به لحاظ لابی گری انجام می دهند که مانع تمرکز اصولگرایان بر روی انتخابات از بین ببرند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار