فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي شهر كتاب (متعلق به شهرداري تهران) با دعوت از عناصر كودتاهاي مخملي ...
کد خبر: ۸۵۰۴۱۷۲
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۳


خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه

فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي شهر كتاب (متعلق به شهرداري تهران) با دعوت از عناصر كودتاهاي مخملي، ضدانقلابيون و حاميان فتنه‌ي آمريكايي - اسراييلي 88 جايزه ادبي راه انداخته‌اند!

روزنامه ی اعتماد نوشت :« جمعي از اهالي فرهنگ و هنر دور هم جمع شده‌اند تا نخستين دوره جايزه ادبي فرشته را با موضوع دهه 60 برگزاركنند. جايزه‌اي خصوصي كه شهر كتاب فرشته آن را برگزار خواهد كرد. كليد اين جايزه شهريور سال جاري زده شد و قرار است در سال‌هاي آينده در بخش‌هاي ديگر هنري برگزار شود، اما براي دست‌گرمي فعلا نخستين دوره آن به ادبيات اختصاص يافته است. »

افرادی چون« بهرنگ تنکابنی»هيات راه‌اندازي ، و افرادی چون « كامبوزيا پرتوي‌«، «محمد چرمشير» و «فاطمه معتمد آریا» هيات انتخاب اين جايزه و پرویز دوایی، لیلی گلستان و مصطفی مستور داوران این جایزه می باشند.

لازم به ذکر است که «بهرنگ تنکابنی» از بازداشت شدگان کودتای مخملی آمریکایی – اسراییلی 88 می باشد! همچنین «کامبوزیا پرتوی» کارگردان فیلم غیر قانونی «پرده بسته» است . وی همچون فاطمه معتمد آریا از حامیان یکی از سران فتنه و کودتای مخملی سال 88 می باشد.

گفتنی است که محمد چرمشیر نویسنده نمایش «آمدیم نبودید ، رفتیم» می باشد که این نمایش بیشتر بیانیه سیاسی جریان فتنه سبز می باشد به طور مستقیم و طعنه انتخابات را مردود اعلام می کند و نظام را دروغگو معرفی می کند.

در ضمن «پرویز دوایی» از نویسندگان فصلنامه نگاه نو برای رامین جهانبگلو (جاسوس سازمان سیا) می باشد! همچنین لیلی گلستان از اعضای کانون غیر قانونی نویسندگان است که بر اساس اسناد ساواک اعضای آن ارتباط تنگا تنگی با این ارگان اطلاعاتی رژیم پهلوی داشته اند! و در بیانیه هایی با دفاع از منافقین موضع خود را علیه نظام جمهوری اسلامی اعلام کرده اند!

نخستین دوره ی جایزه ی ادبی فرشته دورهمی اهالی فتنه و براندازی است که قرار است سالیانه برگزار شود!

ارسال نظرات