خبرهای داغ:
دو خبر کوتاه از حوزه بسیج شهید ورزنده؛

تجلیل از فعالان شجره طیبه صالحین پایگاه شهید کلاهدوز/بازدید بسیجیان از جانبازان دوران دفاع مقدس

تجلیل از فعالان شجره طیبه صالحین پایگاه شهید کلاهدوز و دیدار بسیحیان با جانبازان دوران دفاع مقدس از اهم اقدامات حوزه مقاومت بسیج شهید ورزنده ناحیه امام حسین(ع) قم است.
کد خبر: ۸۵۰۴۱۰۴
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم تجلیل از فعالان حلقه های شجره طیبه صالحین پایگاه شهید کلاهدوز با حضور اعضای شورای حوزه و بسیجیان این پایگاه برگزار شد.

مسعود سروی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید ورزنده در این مراسم طی سخنانی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) در ولایت مداری الگو و اسوه هستند، اظهار کرد: بسیجیان که همیشه گوش به فرامین رهبری بوده اند، توانستند قله های ایمان را یکی پس از دیگری فتح کنند و امروز به ارتشی الهی تبدیل شوند که ایادی استکبار از شنیدن نام بسیج لرزه بر تنشان بیفتد.

در پایان این مراسم از 15 فعال حلقه های شجره طیبه صالحین پایگاه شهید کلاهدوز با اعطای لوح و هدیه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

دیدار بسیجیان حوزه شهید ورزنده با جانبازان دوران دفاع مقدس

مسعود سروی، فرمانده به همراه جمعی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید ورزنده با حضور در منزل وحید زاده و نادری از جانبازان دوران دفا ع مقدس با این یادگاران جنگ تحمیلی دیدار و گفتگو کردند.

سروی در این دیدارها طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) اظهار کرد: جانباز گنجینه ای از معارف دفاع مقدس است.

وی افزود: در قیام عاشورا ادامه دهندگان نهضت، امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) بودند که باعث گسترش و پایداری این قیام در طول تاریخ شدند.



ارسال نظرات