رئیس کل دادگستری مازندران گفت: ایران تنها کشوری است که بانک‌های آن با میانگین سود 30 درصد تسهیلات ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۸۵۰۴۰۵۱
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳

رئیس کل دادگستری مازندران


 


 

خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران، حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد در جمع اعضای هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران اظهار کرد: کشورمان در جنگ تمام عیار اقتصادی به سر می‌برد.

 

وی افزود: هر مسئولی باید برای پیگیری مسائل صنعتگران و مشکلات حوزه کار، اشتغال و سرمایه‌گذاری دست به کار شود.

 

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: تفاهم بین مدیران اجرایی امر مهمی است که در حال حاضر به خوبی وجود ندارد.

 

وی بیان کرد: در مدیریت صدور مجوزها دچار چالش و ضعف هستیم چرا که سیستم نظام‌مند هماهنگ بین سازمان‌های اجرایی در کار نیست.

 

این مسئول اظهار کرد: به استاندار مازندران پیشنهاد کردم هرچه زودتر پنجره واحد سرمایه‌گذاری با حضور نماینده دستگاه قضایی ایجاد شود تا هماهنگی‌های لازم در این رابطه به وجود آید، امور سرمایه‌گذاری در استان تسهیل شده و از مشکلات احتمالی آینده جلوگیری شود.

 

رئیس دستگاه قضایی مازندران خاطرنشان کرد: با مسائل اقتصادی و تولید نمی‌توان به شکل تعاونی برخورد کرد چرا که مسائل اقتصادی را باید مدیریت کرد.

 

وی یکی از دلایل وجود مشکلات را فقدان اطلاعات لازم از سوی سرمایه‌گذاران اعلام کرد و ادامه داد: کارفرمایان باید با استخدام و به‌کارگیری مشاوران مالی و حقوقی این نقیصه را جبران کنند.

 

تقوی‌فرد گفت: مدیریت اقتصادی با مالکیت اقتصادی باید متفاوت باشد در حالی‌ که در بیشتر موارد مدیریت واحدها با صاحبان واحدها یکی است که این وضعیت به خوبی جواب نمی‌دهد.

 

وی تاکید کرد: نهادها و سازمان‌ها باید از مشکلات پیشگیری کنند همچنین از نمایندگان مجلس انتظار می‌رود در این جلسات حضور یابند چرا که خیلی از موانع مربوط به کمبود و نقص قوانین بوده که نیازمند اصلاح و تکمیل است.

 

این مسئول اظهار کرد: تنها کشوری هستیم که در آن بانک‌ها با میانگین سود 30 درصدی تسهیلات ارائه می‌کنند.

 

تقوی‌فرد تصریح کرد: باید بدانیم که با سلام و صلوات اقتصادمان درست نمی‌شود.

 

رئیس کل دادگستری مازندران با اعلام آمادگی کامل برای خدمت به تولید و اقتصاد استان، از تولیدکنندگان خواست مشکلات را به مسئولان منعکس کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها