همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه(س) برگزار می شود

برگزاری پاسداشت 5 تن از شهدای گمنام در تنکابن

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تنکابن از برگزاری پاسداشت پنج تن از شهدای گمنام همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه(س) در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۴۰۴۲
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸



 


 

خبرگزاری بسیج مازندران، محمدابراهیم حاجی‌پور اظهار کرد: همزمان با شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا(س) و ایام سوگواری یاس نبوی و به پاس پایمردی و ایثار اسطوره‌های جهاد و شهادت و یادبود پنج تن از شهیدان گمنام و نیز شهدای سادات شهرستان تنکابن و عباس‌آباد و نیز یادواره‌ 82 تن از شهدای بخش نشتا در آستان مقدس امامزاده آقاسیدحسین(ع) پلتکله برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: این مراسم روز سه‌شنبه چهارم فروردین 94 از ساعت 11 با مداحی کربلایی مرتضی سلیمانی از مداحان مطرح کشور و نیز سخنرانی حجت‌الاسلام فرحزادی از اساتید اخلاق کشور و استاد حوزه دانشگاه با برگزاری مراسم متنوع معنوی در صحن امامزاده آقاسیدحسین(ع) بخش نشتا برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تنکابن تصریح کرد: این مراسم معنوی به صورت استانی و با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران و مسئولان با شور و شکوه هرچه تمام‌تر برگزار می‌شود.

 

وی افزود: با توجه به اینکه منطقه غرب استان به ویژه تنکابن منطقه گردشگری بوده و هر ساله با خیل عظیم گردشگران نیز مواجه است، همانند سال‌های گذشته در این منطقه طرح آرامش بهاری با اهداف تعیین شده در امامزادگان شاخص شهرستان اجرا می‌شود.

 

حاجی‌پور گفت: در این طرح علاوه بر پاسخ به سوالات شرعی و رفع شبهات عموم مراجعان در حوزه وقف نیز به تبلیغ خواهند پرداخت و در این طرح مسابقات احکام و نیز نقاشی کودکان با اهدای جوایز نیز برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار