کارکنان بانک رفاه کارگران در حرکتی خودجوش با مشارکت در طرح «نورباران» هزینه چاپ ۱۸۰۰ جلد قرآن کریم را تأمین و آنها را به مردم نقاط محروم کشور هدیه دادند.
کد خبر: ۸۵۰۴۰۴۱
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج،کارکنان بانک رفاه کارگران در حرکتی خودجوش با مشارکت در طرح «نورباران» هزینه چاپ 1800 جلد قرآن کریم را تأمین و آنها را به مردم نقاط محروم کشور هدیه دادند.

مشارکت‌کنندگان در این طرح مبلغ 11 میلیون و 400 هزار تومان را جمع‌آوری و آن را برای چاپ قرآن در اختیار سازمان دارالقرآن‌الکریم قرار دادند.

این سازمان طی سال جاری از محل مشارکت‌های خیران و مردم 85 هزار جلد قرآن کریم را چاپ و به صورت رایگان در نقاط محروم کشور توزیع کرده است.

نقی‌زاده از اعضای انجمن اسلامی بانک رفاه کارگران در رابطه با نحوه آشنایی کارکنان این بانک با طرح «نورباران» گفت: از طریق اعلان این طرح در رادیو قرآن توسط آقای قره‌شیخلو رئیس سازمان دارلقرآن‌الکریم از طرح آگاه شدیم و آن را در شورای مرکزی انجمن اسلامی کارکنان بانک مطرح کردیم.

وی با اشاره به استقبال اعضای انجمن اسلامی بانک رفاه کارگران ازاین عمل خیر افزود: در سطح شعب بانک و سایت آن تبلیغاتی کردیم که منجر به مشارکت کارکنان در این طرح شد و رقم جمع‌آوری شده مستقیما توسط خود آنها تأمین شده و از بودجه بانک درآن استفاده نشده است.

نقی‌زاده همچنین با اشاره به ادامه مشارکت کارکنان بانک رفاه در طرح هدیه قرآن به نقاط محروم کشور گفت: با توجه به اینکه برخی از کارکنان اخیرا از اجرای چنین طرحی مطلع شده‌اند هنوز واریز وجوهات به شماره حساب اعلام شده ادامه دارد و انجمن اسلامی بانک رفاه نیز قصد دارد تا این طرح را در سراسر شبکه بانکی کشور گسترش دهد.

سازمان دارالقرآن‌الکریم شماره حساب‌های 88888 و 0108362961008 بانک ملی ایران، شعبه عظیم‌پور تهران را به نام «خیران قرآنی»، به این طرح اختصاص داده است و علاوه بر آن مردم می توانند با تحویل قرآن‌های نو و بلا استفاده خود به دفاتر تبلیغات اسلامی سراسر کشور نیز در این طرح مشارکت کنند.

به گفته این عضو انجمن اسلامی بانک رفاه، برگزاری مسابقات حفظ، قرائت ترتیل و تحقیق قرآن کریم در دهه فجر انقلاب اسلامی، فعالیت دارالقرآن مجازی با عنوان «صراط» در پرتال این بانک و برگزاری مسابقه خطبه غدیر، از دیگر فعالیت‌های قرآنی کارکنان این بانک است.

ارسال نظرات