عضو شواری شهر تهران گفت: باید یکی از خیابان‌ها، میادین و یا مراکز علمی و فناوری را به نام شهدای دانشجو و یا شهید علم الهدی به عنوان نماد شهدای دانشجو نامگذاری کنیم.
کد خبر: ۸۵۰۴۰۱۱
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج،اقبال شاکری عضو شواری شهر تهران در اجلاسیه مرکزی کنگره ملی شهدای دانشجو با اشاره به اهمیت نامگذاری فضاهای شهری به نام شهدای دانشجو گفت: بسیاری از مراکز دانشگاهی و علمی و فناوری به نام شهدای دانشجو شده و همچنین بسیاری از پایان نامه‌ها و رساله های دکتری به این عزیزان تقدیم شده است.

وی افزود: به این جهت که نام این بزرگواران در فضای شهری ما هم جلوه‌گر شود پیشنهاد بنده این است البته در شورای شهر هم مطرح خواهیم کرد که یکی از خیابان‌ها، میادین و یا مراکز علمی و فناوری را پیشنهاد کنیم که به نام شهدای دانشجو و شهید علم الهدی به عنوان نماد شهدای دانشجو نام گذاری شود.

شاکری در ادامه تصریح کرد: از بسیج دانشجویی و بسیج اساتید و ارگان‌های دانشگاهی می‌خواهم که لیست پیشنهادی خود را به ما ارائه کنند و ما از بین آن‌ها حتما انتخاب خواهیم داشت و اگر این همکاری انجام شود دست ما بازتر خواهد بود. البته در غیر این صورت هم با هماهنگی دانشگاهیان خودمان در کمیسیون نامگذاری، حتما محلی را به نام شهدای دانشجو و یا شهید علم الهدی و یا دیگر شهدای دانشجو که نماد این عزیزان هستند نامگذاری خواهیم کرد.

ارسال نظرات