تعدادی از دانشجویان به نمایندگی از دانشجویان بسیجی سراسر کشور با حضور در مقابل سفارتخانه‌های آلمان و فرانسه دعوتنامه‌ای را برای حضور در جشنواره باروت خیس به سفارت‌خانه‌های این دو کشور در تهران تحویل دادند.
کد خبر: ۸۵۰۴۰۱۰
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج،روز گذشته تعدادی از دانشجویان به نمایندگی از دانشجویان بسیجی سراسر کشور با حضور در مقابل سفارتخانه‌های آلمان و فرانسه دعوتنامه‌ای را برای حضور در جشنواره باروت خیس به سفارت‌خانه‌های این دو کشور در تهران تحویل دادند. این دانشجویان عکس‌هایی با تصاویر کاندیداهای جایزه باروت خیس در دست داشتند که روی آن علت انتخاب معرفی شدگان به عنوان نامزدهای دریافت جایزه سومین جشنواره باروت خیس نوشته شده بود.

در روی این عکس‌ها تصویر نتانیاهو برای کشتار 578 کودک ظرف مدت 51 روز، آواره کردن یک هزار و 170 فلسطینی و کشتار دو هزار و 40 نفر از اهالی غزه، تصویر مانوئل والس برای حمایت از نشریه هتاک شارلی ابدو و توهین به اعتقادات ادیان الهی و اسلام، تصویر جان مک کین برای افشای ارتباط امریکا با گروه‌های تروریستی از جمله داعش و النصره، دیوید کامرون برای اهانت به رئیس جمهور و ملت بزرگ ایران و خانم کلودیا روت به خاطر افشای ارتباط بین سیاستمداران غرب و استکبار با عوامل فتنه سال 88 به صورت هنرمندانه به نمایش گذاشته شده بود.

در دعوتنامه‌های که توسط دانشجویان به سفارتخانه‌های فرانسه و آلمان تحویل شد از سفرای این کشورها خواسته شده بود تا ضمن شرکت در جشنواره باروت خیس در صورت انتخاب نهایی، تندیس مربوط به کشور خود را تحویل بگیرند. همچنین این دانشجویان پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود دیوید کامرون، نتانیاهو، کلاودیا روت، مانوئل والس و جان مک‌کین کاندیداهای سومین جشنواره باروت خیس هستند.

ارسال نظرات