خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه امام حسین (ع):

ملت ايران در دوران دفاع مقدس با تکیه بر فرهنگ عاشورای حسینی همه ابرقدرت ها را به زانو در آوردند

جانشین قرارگاه امام حسین (ع) گفت: نظام، انقلاب و جامعه هیچ وقت نا امید نشده و مردم در طول هشت سال دفاع مقدس با دست خالی، ولی با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ عاشورای حسینی در برابر همه ابرقدرت های ایستاده و آنها را به زانو در آوردند.
کد خبر: ۸۵۰۳۹۷۵
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار حسین همدانی در یادواره شهدای روحانیون همدانی حوزه علمیه قم که در سالن همایش های جامعه مدرسین برگزارشد، در سخنانی به راهبرد های دشمن در شرایط کنونی اشاره کرد و اظهارداشت: جریانی که مقابل اسلام شکل گرفته، دو اردوگاه غرب و شرق و ایادی آنها است که به دنبال اهداف و راهبرد های خود می باشند.

وی ادامه داد: وجود این دو اردوگاه وضعیت این روزهای جهان را پیچده کرده، به طوری که برای شناختن این دو اردوگاه به عنصری مانند دشمن شناسی نیازداریم .

جانشین قرارگاه امام حسین (ع) افزود: غرب در راهبرد جدید به دنبال سلطه و حکومت بر جهان با عنوان راهبردی کلان و اجرای خاورمیانه جدید به عنوان راهبری منطقه است و متاسفانه در این مسیر نیز بعضی از ساده لوحان خواسته یا نا خواسته با آن همراه شدند.

سردار همدانی خاطر نشان ساخت: نظام، انقلاب و جامعه هیچ وقت نا امید نشده و مردم در طول هشت سال دفاع مقدس با دست خالی، ولی با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ عاشورای حسینی در برابر همه ابرقدرت های ایستاده و آنها را به زانو در آوردند.

وی افزود: ایران اگرچه در محاصره تحریم ها است، ولی هیچ وقت نا امید از نصرت الهی نشده، زیرا خداوند وعده داده هر کسی دین را یاری نماید، خداوند نیز او را یاری خواهد کرد. این نصرت الهی است و قطعا به اجابت خواهد رسید.

جانشین قرارگاه امام حسین (ع)گفت: اگرچه دشمن ایران را در محاصره منطقه ای درآورده است، ولی نباید از دستاورد های مهم انقلاب که موجب بیداری جهان اسلام در برابر غرب و ایادی آنها شد غفلت کرد.

جانشین قرارگاه امام حسین (ع) اظهار کرد: امروز ارتش سوریه به آرمان های انقلاب اسلامی اقتدا می کند و با اقتدا با این آرمان ها در مقابل ابر قدرت ها و تروریست ها می ایستد.

وی ادامه داد: آنچه در شرایط کنونی اهمیت دارد، موضوع دشمن شناسی است. امروز دشمن با تمام ابزار و امکانات جاسوسی و تروریستی به دنبال ضربه زدن به آرمان های امام و انقلاب است.

جانشین قرارگاه امام حسین (ع) خاطر نشان ساخت: امروز دشمن جامعه و جوانان ایرانی را از لحاظ آرمانی و ارزش های اسلامی تجزیه و تحلیل کرده و با همین عناصر چون خودباوری، ایمان و شجاعت گروهی را به نام داعش تربیت فکری کرده و در گفتمان جدید خود می گویند گروه تروریستی داعش تنها گروهی است که می تواند در مقابل جوانان انقلابی و آرمان های امام(ره) بیایستد و تا آخرین قطره خون بجنگند.


منبع: خبرگزاری حوزه 

ارسال نظرات