خبرهای داغ:
جانشین سازمان بسیج اساتید استان قم خبر داد؛
جانشین سازمان بسیج اساتید قم از اعزام اساتید دانشگاه‌های قم به اردوی راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۳۹۶۴
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام عبدالرحیم علیزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگاران طی سخنانی با اشاره به اهمیت برگزاری اردوی راهیان نور ویژه اساتید دانشگاه‌های قم اظهار داشت: برگزاری اردوهای فرهنگی راهیان نور سبب می‌شود تا شکاف بین نسل‌ها به واسطه آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت پر شود.

جانشین سازمان بسیج اساتید قم با اشاره به اعزام اساتید به مناطق عملیاتی ویژه نوروز افزود: در اردوی راهیان نور غرب سه دستگاه اتوبوس از اساتید اعزام، در اعزام اساتید نخبه یک دستگاه اتوبوس و در ایام نوروز نیز یک دستگاه اتوبوس از اساتید دانشگاهی استان اعزام می‌شود.

وی با اشاره به آمار اساتید عضو بسیج استان قم تصریح کرد: در حال حاضر هزار و 250 نفر از اساتید دانشگاهی استان قم عضود بسیج هستند که از این تعداد 300 نفر از اساتید خانم هستند و 330 نفر از اساتید حوزه و دانشگاه عضو بسیج هستند.

جانشین سازمان بسیج اساتید قم عنوان کرد: مهم‌ترین اولویت بسیج اساتید برگزاری برنامه‌های فرهنگی ویژه آشنایی با آرمان‌های انقلاب است زیرا دشمن با استفاده از ابزارهای مختلف درصدد دور کردن مردم از فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی خاطرنشان کرد: ما در کنار برگزاری اردوی راهیان نور، برنامه‌های حلقه صالحان ویژه اساتید را برگزار می‌کنیم و علاوه بر آن ویژه برنامه‌هایی با حضور خانواده‌های اساتید برای روشنگری خانواده‌های اساتید نیز برگزار می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم قم


ارسال نظرات