مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از آغاز طرح ویژه نظارت بر عرضه گوشت مرغ در این استان خبر داد
کد خبر: ۸۵۰۳۹۵۳
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱

مرتضی ممیزی اظهار کرد: به پیشنهاد تعزیرات حکومتی استان، طرح ویژه نظارت بر عرضه گوشت مرغ با حضور رئیس شعبه ویژه بهداشت، دارو و درمان تعزیرات حکومتی استان، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین اکیپ ویژه صدا و سیمای مرکز زنجان برای اطلاع رسانی به عموم شهروندان آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح علاوه بر حضور در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه مواد پروتئینی از سطح استان بازرسی کامل به عمل آمده و موارد؛ قیمت عرضه گوشت مرغ گرم و یخ زده، ارائه فاکتور خرید، رعایت موارد بهداشتی، پروانه کسب و... مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان ادامه داد: در قالب اجرای این طرح با متخلفان عرضه گوشت مرغ به ویژه گرانفروشان بدون اغماض برخورد خواهد شد.

وی در ادامه از کشفیات قاچاق جدید نیز خبر داد و گفت: اخیر محموله‌ 90 هزار نخی سیگار قاچاق در زنجان کشف شده است.

ممیزی با بیان اینکه محموله مذکور توسط دایره آگاهی شهرستان زنجان کشف شده است، افزود: پرونده این قاچاقچی در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان زنجان در دست بررسی است.

وی در ادامه از تشدید برخورد با قاچاقچیان مواد محترقه با توجه به افزایش قاچاق این ماده محترقه در روزهای پایانی سال خبر داد و گفت: طی روزهای قبل چندین محموله قاچاق مواد محترقه در زنجان کشف و ضبط شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه اخیرا بیش از 16 هزار عدد انواع مواد محترقه در زنجان کشف شده بود، تصریح کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی استان پس از رسیدگی و بررسی محتویات پرونده و احراز قاچاق بودن محموله حکم مربوط برای امحای این مواد محترقه قاچاق را صادر کرد.

ارسال نظرات