خبرهای داغ:
شاه امیریان
سرهنگ سید محمود جعفری: کمک برخی ادارات شهرستان به اندازه اعزام یک نفر نمی رسد.
کد خبر: ۸۵۰۳۹۲۰
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ سید محمود جعفری فرمانده سپاه قیروکارزین در گفتگو با پرگون با اشاره به اینکه راهیان نور به عنوان یک پدیده خاص در انقلاب محسوب می‌شود، گفت: باید در مقابل همه ایثار و فداکاری‌های شهیدان، که جان گران‌بهای خود را در طبق اخلاص نهادند، اهداف و آرمان‌های آن‌ها را ادامه دهیم.

این مسئول با تأکید بر اینکه سیاست بازدید از مناطق جنگی به منظور آشنایی و زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: حضور آحاد جامعه به ویژه نسل جوان در مناطق عملیاتی جنوب کشور، نقش موثری در آشنایی آنان با فرهنگ غنی ایثار و شهادت دارد.

وی ادامه داد: ستاد راهیان نور شهرستان قیروکارزینی نیز چندین جلسه جهت هماهنگی و تامین اعتبار جهت اعزام زائران سرزمین نور برگزار کرده است که در این امر برخی از ادارات شهرستان همکاری لازم را ندارند. 

جعفری ابراز داشت: بر اساس جمع بندی های انجام شده و در کمترین قیمت ممکن برای اعزام هر اتوبوس 7 میلیون 100 هزار تومان هزینه دارد و سر جمع کمکی که از طرف ادارت شهرستان قرار است به این امر اختصاص داده شود 5 میلیون تومان است. 

وی گفت: این کمک ها حتی برای اعزام یک اتوبوس ما نیز کافی نیست، در حالی که ما قصد داریم 6 اتوبوس شامل 4 اتوبوس خواهر و 2 اتوبوس برادر را به این مناطق اعزام کنیم.

فرمانده سپاه قیروکارزین در ادامه به هزینه ثبت نام اشاره کرد و گفت: با توجه به هزینه بالای اعزام در کمترین حالت 162 هزار تومان هزینه اعزام هر نفر خواهد بود که مبلغ 95 هزار تومان توسط خود فرد باید تامین شود و این در شرایطی است که کمک برخی ادارات شهرستان به اندازه اعزام یک نفر نمی رسد.

جعفری در پایان زمان اعزام کاروان خواهران را سوم تا پنجم فروردین ماه و بردران را پانزدهم تا 17 فردودین ماه 94 اعلام کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها