خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی سپاه استان قم گفت: فرماندهان بسیج باید با بهره مندی از ظرفیت های رسانه در آگاهی بخشی و هدایت افکار عمومی به سمت ارزش های انقلاب اسلامی و همچنین برای تحقق ارتش ده ها میلیونی تلاش کنند.
کد خبر: ۸۵۰۳۸۶۲
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، افشین گودرزی در نشست با فرمانده و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید ورزنده با تاکید بر اهمیت تعامل با رسانه ها گفت: انعکاس فعالیت ها و رویدادهای بسیج و همچنین جذب حداکثری و دفع حداقلی بدون بهره مندی از ظرفیت رسانه های مختلف امکان پذیر نیست.

افشین گودرزی با اشاره به هجمه های رسانه ای جبهه معاند و کفر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: بسیج به عنوان یک نهاد مردمی و انقلابی همواره در هر برهه ای از زمان در عرصه های مختلف مدافع انقلاب اسلامی بوده و به عنوان الگویی برای آزادی خواهان جهان در سطح دنیا مطرح است.

وی افزود: به خاطر همین است که کوچکترین اشتباهی در این نهاد، از سوی دشمنان و معاندان برجسته سازی می شود.

وی به ضرورت آشنایی فرماندهان بسیج با شیوه های نوین تبلیغ و اطلاع رسانی تاکید کرد و گفت: فرماندهانی در رویارویی با هجمه های فرهنگی دشمن موفق هستند که بتوانند از ظرفیت های رسانه هایی همچون خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و شبکه های اجتماعی بر علیه دشمنان استفاده کنند.

وی با اشاره به فعالیت خبرنگاران افتخاری بسیج در سطح حوزه های مقاومت اظهار کرد: خبرگزاری بسیج ظرفیتی برای انعکاس فعالیت ها و رویدادهای بسیج است که به صورت تخصصی به این امر می پردازد و البته اخبار این خبرگزاری به منظور انتشار در سطح جامعه به تمامی نشریات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری ارسال می شود.  

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید ورزنده نیز در این نشست با بیان اینکه تحول در شیوه اطلاع رسانی سپاه و بسیج در سالهای اخیر در سطح استان قابل مشاهده است، اظهار کرد: بسیج کلید طلایی حل همه مشکلات است و بسیجیان با اخلاص، عمل به هنگام و به موقع و با بصیرت همواره و در هر لحظه آماده جانفشانی برای نظام و انقلاب و مردم هستند.

مسعود سروی به تلاش فرماندهان در جهت خدمت رسانی در زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره های شهدا در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، برپایی نمایشگاه های جنگ نرم و دجال واره به منظور آگاه سازی مردم نسبت به آثار مخرب ماهواره، برپایی ایستگاه های صلواتی در مناسبت های مذهبی به منظور تکریم شعائر اسلامی و برقراری حلقه های صالحین به صورت مستمر از جمله اقدامات حوزه های مقاومت بسیج است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها