از ششم تا 12فروردین در خوزستان برگزار می شود ؛
این جشنواره به همت سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس و مشارکت اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان و کمک و همیاری منطقه آزاد اروند و همکاری و نظارت ستاد مرکزی راهیان نور از تاریخ ششم الی دوازدهم فروردین ماه در شهر آبادان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۰۳۷۸۵
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷



 

 


خبرگزاری بسیج مازندران، حسین مسافر آستانه دبیر نخستین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی راهیان نور اعلام کرد: طبق برنامه ریزی‌‌‌‌‌های صورت گرفته ادارات کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هر استان موظف است از بین آثار و گروه‌های موجود در استان بهترین گروه و با کیفیت ترین اثر هنری را انتخاب ومقدمات راهیابی آن را به این جشنواره فراهم کند.

 

مسافر آستانه تصریح کرد: برای آثار راه یافته به مرحله پایانی برنامه ریزی های دقیق و سنجیده ای صورت گرفته تا این آثار بتوانند در مناطق راهیان نور اجرای عمومی داشته باشند و پس از آن در شهر آبادان و در حضور هیئت داوران آخرین اجرای خود را به نمایش بگذارند.

 

وی تاکید کرد: اختتامیه این جشنواره با حضور جمعی از هنرمندان و سران لشکری و کشوری برگزار خواهد شد و به نفرات برتر جوایز ارزنده‌ای تعلق خواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها