مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به نقش زنان کارآفرین در توسعه اقتصادی استان گفت : متاسفانه زنان کارآفرین تا به امروز کمتر دیده شدند و باید برای رفع مشکلات آنان اقدام جدی و عملی شود.
کد خبر: ۸۵۰۳۷۸۰
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱

 


 


 

خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران مریم جمشیدی در دیدار با مدیر رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان افزود : زنان کار آفرین در کنار همتایان مرد خود از حمایت های کمتری برخوردارهستند.

 

وی تصریح کرد : توسعه مشاعل خانگی و تقویت واحدهای تولیدی بانوان کارآفرین سرفصلی نو در راستای کاهش و رفع مشکلات اقتصادی و معضل بیکاری زنان در استان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

محمد محمدپور رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مازندران نیز در این دیدار با تایید این مطلب که بانوان در جای جای استان دارای قابلیتهای بسیاری هستند که در صورت رفع مشکلات کاریشان می توانند نقشهای سازنده و ماندگاری را در روند توسعه اقتصادی ایفا نمایند بر همکاری و تعامل این سازمان با امور بانوان تاکید کرد.

در این نشست توافق شد تا غرفه های رایگان یا با تخفیف بالا در اختیار بانوان سرپرست خانوار در نمایشگاه های بهاره سراسر استان قرار گیرد.

قابل ذکر است تاکنون 9 شهر جهت برپایی این نمایشگاهها اعلام آمادگی نموده اند.

همچنین مقرر شد برای نخستین بار در هفته زن سال 94 همایش زنان کار آفرین استان به عنوان کار مشترک اداره کل بانوان و خانواده و صنعت ، معدن و تجارت در شهرستان ساری برگزار شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها