سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور:

سلب آرامش انتخابات با مطرح کردن موضوع ورود پول های کثیف

زارع زاده گفت که مطرح کردن مسائلی چون ورود پول های کثیف و افشاگری از سوی دولت تنها فضای انتخابات را آلوده می کند و اذهان عمومی را نسبت به آن بی اعتماد می کند.
کد خبر: ۸۵۰۳۷۷۲
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸

دخیل عباس زارع زداه مهریزی سخنگوی  کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج  درباره تهدید ترکان معاون رئیس جمهور مبنی بر افشاگری و معرفی افرادی که پول های کثیف وارد انتخابات آتی می کنند، گفت:  عده ای در صدد هستند تا گزینه ها خود را در جایگاههای قانون گذاری کشور قرار دهند اگر این اتفاق بیافتد و دقت لازم به عمل نیایید در این صورت مجلس ما وابسته به طیف اجتماعی و مردمی نخواهد بود.

وی ادامه داد:  بلکه بیشتر وابسته به دولت و طیف های قدرت طلب مالی و جریان های سیاسی خواهد بود به همین خاطر برای سالم ماندن مجلس و حفظ حریت خانه ملت  باید مسئولان این مسائل را دلسوزانه و خالصانه  رصد و پیگیری کنند و در صورت وجود این مسئله با آن برخورد کنند به خصوص قوه قضاییه و نهاد های نظارتی باید در این مسائل دقیق تر و ظریف تر ورود پیدا کنند تا اجازه این وقوع چنین اتفاقی را ندهند.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور  در پاسخ به این سوال خبرنگار بسیج  که چرا این مسائل باید از سوی اعضای دولت مطرح شود، گفت: من تصور می کنم که این حرکتی رو به جلو است و مطرح کردن این مسائل به نفع نظام و مردم نیست.

زارع زاده افزود: مطرح کردن این مسائل از سوی دولت تنها فضای انتخابات را آلوده می کند و اذهان عمومی را نسبت به آن بی اعتماد می کند به  همین دلیل به هیچ عنوان به صلاح نیست که این مسائل از سوی دولتمردان مطرح شود آنهم قبل از اینکه رصد کنند؛ چون طرح و بیان آن ذهن مردم رانسبت به سلامت انتخابات بی اعتماد می کند.

وی در انتها خاطر نشان کرد: اگر موردی هم افراد در دستگاههای مختلف سراغ داشتند باید آن را به نهاد های نظارتی ارجاع دهند تا  با آن برخورد شود که اجازه ورود چنین پول هایی را به انتخابات داده نشود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار